Mazda – dni modeli SUV

W dniach 12-17 października Mazda Motor Poland wraz z dealerami z całej Polski zaprasza do udziału w Mazda Experience Days. Bohaterami jesiennej edycji dni otwartych będzie gama modeli SUV Mazdy, którą dumnie reprezentuje bestseller ostatnich miesięcy – Mazda CX-30 wraz z pierwszą elektryczną Mazdą MX-30 i towarzyszące im Mazda CX-5 oraz Mazda CX-3.

Już połowę aktualnej gamy modelowej Mazdy w Europie stanowią SUV-y i crossovery, które reprezentują najsilniej rosnący segment rynku motoryzacyjnego i najlepiej wyrażają ducha naszych czasów. Współcześni kierowcy chętnie wybierają pojazdy wszechstronne, sprawdzające się zarówno w intensywnym ruchu miejskim, w dłuższych podróżach, jak i poza utwardzonymi szlakami. Pełną niezależność oferują im SUV-y z bogatym wyposażeniem i efektywnymi jednostkami napędowymi, takie jak współczesne modele Mazdy. Podczas jazd testowych w ramach Mazda Experience Days klienci będą mieli okazję lepiej poznać gamę silników benzynowych Skyactiv-G o pojemności 2.0 l, napędzających modele CX-3, CX-5 oraz CX-30, a także nowatorską jednostkę Skyactiv-X o mocy 180 KM, która dostępna jest w modelu CX-30 wyposażonym w układ hybrydowy Mazda M Hybrid. Wszyscy dealerzy udostępnią także do jazd testowych elektryczną Mazdę MX-30, którą napędza silnik e-Skyactiv o mocy 145 KM i która jest jesienną premierą marki.

Mazda Experience Days to okazja, by spotkać się z ekspertami, którzy pomogą w wyborze optymalnego modelu i wersji wyposażenia, dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Dealerzy zapraszają przez cały tydzień na jazdy testowe, będą przygotowywać kalkulacje wraz ze wskazaniem atrakcyjnych modeli finansowania Mazda Finance i udzielać informacji o promocyjnych programach sprzedażowych. Wśród ofert specjalnych, z których mogą skorzystać uczestnicy Mazda Experience Days, warto podkreślić Ekodopłatę Mazdy w wysokości 18 750 zł brutto do każdego egzemplarza MX-30 zamówionego do końca października 2020 r., niezależnie od wybranej wersji wyposażenia. Specjalne oferty czekają także na lojalnych klientów, którzy zdecydują się na wymianę swojej obecnej Mazdy na nowy model z gamy SUV z rocznika 2019 lub 2020 w ramach programu #LojalniMająLepiej.

MOTOMI Magazyn

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?