Legendarne logo Opla ulegnie zmianie

Marka Opel odkrywa się na nowo wraz z wprowadzeniem nowej Mokki. Jest ona pierwszym z przyszłych modeli marki, w którym to Opel Vizor stanowi główny motyw przodu samochodu, a Pure Panel w pełni cyfrowy kokpit przyszłości. Emblemat z nazwą „Mokka” został przeprojektowany, posiada specjalną czcionkę i jest teraz umieszczony centralnie na tylnej klapie pod znakiem błyskawicy Opla. Przeprojektowano również legendarne logo marki, które będzie zdobić wszystkie nadchodzące modele niemieckiego producenta samochodów.

„Otaczająca je obwódka jest teraz smuklejsza, bardziej elegancka, bardziej precyzyjna i wyrazista. To jeszcze mocniej podkreśla znak błyskawicy”, mówi wiceprezes ds. stylistyki, Mark Adams. „Wszystkie szczegóły są super ostre o bardzo małym promieniu. Napis „Opel” jest zintegrowany w dolnej części obwódki – jak delikatny grawerunek na biżuterii. To pokazuje czystą niemiecką precyzję. W widoczny sposób zintegrowaliśmy znak „Blitz” z Vizorem, a z tyłu umieściliśmy go centralnie do nazwy modelu”.

Znak błyskawicy umieszczony w kole ozdabia wszystkie modele Opla od 1963 roku. W zależności od modelu i roku produkcji, emblematy różnią się nieznacznie. Od 1970 r. dla wszystkich obszarów działalności firmy ustanowiono jasne wytyczne dotyczące projektowania. Ten korporacyjny design został po raz pierwszy zmieniony w 1987 roku. Kolejne ulepszenia zostały wprowadzone w nowym tysiącleciu, w którym błyskawica nabrała trójwymiarowego kształtu, a logo firmy i emblematy produktów zbliżyły się do siebie. Od 2016 r. modele Opla były ozdabiane precyzyjnie wyrzeźbionym chromowanym znakiem błyskawicy. Oficjalne logo firmy zostało zaprojektowane w nowoczesnym płaskim kształcie latem 2017 roku. Przeprojektowany znak błyskawicy przeznaczony dla przyszłych modeli doskonale teraz pasuje do dwuwymiarowego logo wykorzystywanego w reklamie i komunikacji cyfrowej.

inf Opel

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?