„Wygrajmy ten mecz razem” Wspólna inicjatywa klubu FC Barcelona i CUPRY

Hiszpańska La Liga wróciła do treningów i powoli szykuje się do wznowienia rozgrywek. Pierwsze mecze mają odbyć się bez udziału publiczności. CUPRA, oficjalny partner motoryzacyjny FC Barcelona, postanowiła zapewnić kibicom z całego świata możliwość wsparcia swoich ulubionych piłkarzy. W tym celu uruchomiła inicjatywę „Wygrajmy ten mecz razem”, która umożliwi fanom przesyłanie zdjęć, które zostaną wyświetlane na stadionowych telebimach w trakcie meczów.

Podczas zamkniętych meczów na Camp Nou zawodnicy będą mogli zobaczyć zdjęcia dopingujących ich z domu kibiców. Materiały przygotowane przez fanów będą wyświetlane na specjalnych ekranach LED zawieszonych dookoła boiska. Materiały może wysłać każdy za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej CUPRA.

Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju marki CUPRA, podkreśla znaczenie akcji dla fanów: – Jako CUPRA chcemy w tych czasach wspierać inicjatywy dające radość i nadzieję, że wszelkie trudności tylko nas wzmocnią. Ten projekt, dzięki pomocy cyfrowych rozwiązań, zapewnia fanom możliwość przedstawienia sportowego ducha podczas meczów.

Bardzo szczególny powrót na boisko

Zagrzewające do walki można wysyłać z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki akcji „Wygrajmy ten mecz razem” zawodnicy będą poczują wsparcie swoich zwolenników, zaś kibice będą mogli poczuć się bliżej swojego klubu i jego stadionu.

Do wzięcia udziału w akcji zaprasza Marc ter Stegen, bramkarz FC Barcelona i globalny ambasador CUPRY: – Gra na Camp Nou to zawsze wyjątkowe doświadczanie, mamy wspaniałych kibiców, którzy stale nas wspierają. Dzięki wspaniałej inicjatywnie CUPRY będziemy mogli poczuć ich obecność nawet w tych trudnych warunkach. Musimy dostosować się do sytuacji, która zaistniała obecnie na świecie, ale możemy wspólnie zbudować zwycięską atmosferę, tym razem z domu. Força Barça!

Globalne partnerstwo

FC Barcelona i CUPRA połączyły siły w globalnym sojuszu w sierpniu 2019 roku. Marka stała się wyłącznym, oficjalnym partnerem motoryzacyjnym oraz partnerem ds. mobilności drużyny na pięć kolejnych sezonów klubu. Obie organizacje zobowiązały się promować Barcelonę jako miasto przyszłości, przyciągające innowacyjne rozwiązania i młode talenty. Współpraca ma także na celu kreowanie wyjątkowych doświadczeń dla fanów piłki nożnej z całego świata.

inf SEAT

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?