Nowy Golf VIII w skrócie

Volkswagen na nowo definiuje Golfa
Golf odniósł największy sukces w  historii Volkswagena – sprzedano go w liczbie ponad 35 milionów egzemplarzy. Teraz, pojawia się nowe, ósme pokolenie tego bestsellera – z cyfrowymi urządzeniami na pokładzie, doskonale skomunikowane ze światem zewnętrznym, z systemami działającymi w sposób prewencyjny, z intuicyjnym systemem obsługi i zelektryfikowanym układem napędowym. To najbardziej nowoczesny Golf w historii. Jest dostępny w aż pięciu odmianach hybrydowych, elektryzując świat samochodów klasy kompaktowej; cyfrowe urządzenia w jego kabinie umożliwiają intuicyjną obsługę w dotychczas nieznanym stopniu; systemy asystujące są w stanie ingerować automatycznie do prędkości 210 km/h. Światowa premiera tego modelu odbywa się tam, gdzie Golf się narodził i gdzie od 45 lat jest rozwijany i produkowany – w Wolfsburgu, w Autostadt.

Golf powstał w oparciu o najnowsze rozwiązania modułowej platformy podwoziowej MQB, a innowacje zastosowane w Golfie mają wpływ na wszystkie modele powstające w oparciu o platformę MQB Volkswagen produkuje na płycie MQB ponad 3,4 miliona aut rocznie

Motor postępu.

Wraz z Golfem ósmej generacji debiutuje najnowsza wersja modułowej platformy podwoziowej (MQB). Dlatego Golf – jak zawsze w swojej historii – jest czymś więcej niż kolejnym modelem auta. Światowy sukces Volkswagena i awans marki na pozycję światowego lidera wśród producentów samochodów są bezpośrednio związane z sukcesem Golfa. W 2012 roku to właśnie Golf był pierwszym samochodem Volkswagena, który powstał w oparciu o platformę MQB – na tej technicznej konstrukcji, umożliwiającej dostosowanie jej do produkcji różnych modeli, powstają światowe bestsellery. Należą do nich auta sprzedane w milionach egzemplarzy, jak Passat, amerykańska Jetta czy cieszące się ogromną popularnością w Chinach – Lavida i Sagitar. Są wśród nich także popularne na całym świecie SUV-y, jak Tiguan, T-Roc czy sprzedawany w USA Atlas. Jeśli zsumować wszystkie
samochody wyprodukowane w oparciu o platformę MQB tylko w 2018 roku, okaże się, że było ich ponad 3,4 miliona.W całym koncernie, jeśli doliczyć samochody innych marek, było ich nawet 5,1 miliona. Wszystkie skorzystają z faktu, że innowacyjny Golf ósmej generacji również, jako pierwszy, został skonstruowany w oparciu o platformę MQB w wersji, jaka od tej pory będzie stosowana przez kolejne dziesięć lat.

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?