Wojtek Mazolewski w niestandardowej kampanii „Mazda. W moim stylu”

Mazda rusza z lokalną platformą komunikacyjną i ujawnia jej pierwszego bohatera.

 „Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?” to pytanie pada z ust muzyka jazzowego Wojtka Mazolewskiego w filmie otwierającym platformę contentową Mazdy – „Mazda. W moim stylu”. Towarzyszymy bohaterowi w trakcie komponowania muzyki, koncertu, audycji radiowej, a nawet poszukiwania inspiracji w dźwiękach natury na nadmorskim klifie. Wszystko po to, by poznać wartości, którymi kieruje się w procesie tworzenia i które decydują o jego wyjątkowości. 

To pierwszy tak duży projekt lokalny Mazdy, która od początku istnienia jako marka samochodowa działa po swojemu, wbrew konwencjom – dążąc do perfekcyjnej, wyróżniającej się dbałością o najmniejsze detale formy. Do współpracy przy tworzeniu platformy wybrała bohaterów, który są nieprzeciętni, często bezkompromisowi i wyraziści. Dzięki dokumentalnej formule branded content podążamy za bohaterami, ich naturalnym rytmem oraz z łatwością odnajdujemy w ich historii cechy charakterystyczne dla marki.

Jesteśmy marką wyróżniającą się filozofią i wartościami, które stoją u jej podstaw. Chcieliśmy podzielić się nimi z fanami poprzez historie bohaterów zaproszonych do współpracy. Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu.  Jej dynamiczny, wyróżniający się design KODO i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – wyjaśnia Zuzanna Glinkowska, Communication Manager, Mazda Motor Poland.

Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono równie ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.

Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski (Papaya Films) w oparciu o skrypt stworzony we współpracy z agencją. Bazą dla stworzenia materiału był research typowy dla produkcji dokumentalnych, dzięki czemu oglądamy autentyczną historię osadzoną w realiach charakterystycznych dla bohatera filmu.

Kampanię można obejrzeć w Internecie, na kanałach social media Mazda Polska (FBIGYT) oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada agencja Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?