Frankfurt 2019 – BMW M8 – urzekający styl i 636 KM pod maską

Charakterystyczny design wyraża dynamikę nowych modeli BMW M8. Duże wloty powietrza, grill atrapy chłodnicy BMW w kształcie nerki z charakterystycznymi dla M podwójnymi poprzeczkami w przedniej części, atrakcyjnie rozszerzone nadkola kół przednich, skrzela M w przednich panelach bocznych, zoptymalizowane aerodynamicznie lusterka zewnętrzne, spojler tylny i pas tylny z elementami dyfuzora w kontrastującym kolorze tworzą efektowną wizytówkę, która zapowiada dynamiczny potencjał i ekskluzywny status nowych modeli spod znaku M.

Wyróżniającą się cechą nowego BMW M8 Coupé jest podwójnie wybrzuszony dach double bubble z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem karbonowym (CFRP), który przywodzi na myśl klasyczne samochody wyścigowe.

Jak kazde wnętrze nowych samochodów sportowych, model M8 łączy elementy charakterystyczne dla kokpitu M z nowoczesnym luksusem. Specyfikacja standardowa BMW M8 Coupé, BMW M8 Cabrio i modeli Competition obejmuje tapicerkę skórzaną w wariantach dostosowanych do poszczególnych modeli, kluczyk BMW z wyświetlaczem, wyświetlacz BMW Head-Up z danymi specyficznymi dla M, system asystujący kierowcy i asystenta parkowania oraz pakiet BMW Live Cockpit Professional (z systemem nawigacyjnym i inteligentnym asystentem osobistym BMW). W ramach wyposażenia opcjonalnego dostępne są dodatkowe systemy wspomagające kierowcę, które podnoszą komfort i bezpieczeństwo jazdy.

osiąga maksymalną moc 625 KM przy 6000 obr/min

I najważniejsze silnik…

Technologia M TwinPower Turbo, w którą wyposażono 4,4-litrową jednostkę napędową, obejmuje dwie turbosprężarki z optymalizowanej wydajności zamontowane w kształcie litery „V” pomiędzy bankami cylindrów, a także układ pośredniego chłodzenia powietrza doładowującego i bezpośredni wtrysk paliwa o maksymalnym ciśnieniu roboczym 350 barów. Kolejną nowością technologiczną są krzyżowe kolektory wydechowe obsługujące oba rzędy cylindrów.

Silnik w nowym BMW M8 Coupé i nowym BMW M8 Cabrio osiąga maksymalny moment obrotowy 750 Nm w przedziale prędkości obrotowych od 1800 do 5600 obr/min i generuje maksymalną moc 600 KM przy 6000 obr/min aż do odcięcia obrotów przy 7200 obr/min. Jednostka napędowa w modelach Competition utrzymuje maksymalny moment obrotowy do 5800 obr/min i osiąga maksymalną moc 625 KM przy 6000 obr/min, gdy do głosu dochodzi czysty wyścigowy instynkt i apetyt na wysokie obroty.

Frankfurt 2019 MOTOMI Magazyn Bogusław Korzeniowski

 

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?