Dobra passa marki Peugeot na polskim rynku

Odnowiona gama, dwie głośne premiery ostatnich miesięcy: nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW – marka PEUGEOT budzi coraz większe zainteresowanie wśród polskich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach handlowych. W lipcu marka spod znaku lwa przekroczyła 4% udziału w rynku i ma apetyt na więcej.

W ciągu ostatnich czterech lat marka PEUGEOT odnowiła swoją gamę samochodów. Atrakcyjne SUV-y 2008, 3008 i 5008, nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW, PEUGEOT Rifter, PEUGEOT Traveller, a także dostawczy PEUGEOT Partner, zdobywca prestiżowego tytułu International Van of the Year 2019 (Międzynarodowy Samochód Dostawczy Roku 2019), już cieszą się wielkim zainteresowaniem. W perspektywie są kolejne nowości: jeszcze w tym roku pojawią się zelektryfikowane modele PEUGEOT 3008 HYBRID4 (z napędem 4X4), PEUGEOT 508 HYBRID oraz PEUGEOT 508 SW HYBRID oraz niekwestionowana gwiazda ostatniego Salonu Samochodowego w Genewie – nowy PEUGEOT 208, również w wersji w pełni elektrycznej. Gama dostawczych PEUGEOT Boxera i Experta również została odnowiona – wprowadzone zostały nowe wersje i silniki.

Kolejny rok to z kolei debiut nowego PEUGEOT 2008 – zapowiedź tej premiery oraz pierwsze zdjęcia całkowicie odnowionego modelu wzbudziły wiele pozytywnych reakcji zarówno wśród dziennikarzy branżowych, jak i pozostałych miłośników motoryzacji w Polsce.

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?