Przygotowania do nowego sezonu piłkarskiego z Oplem

Marzenie o tytule, walka o miejsce wśród najlepszych i wyścig po koronę w angielskim futbolu — letnia przerwa dobiega końca, a zespoły i trenerzy wspierani przez Opla przygotowują się do nowego sezonu z zupełnie nowymi aspiracjami. Czy zaczną go na spokojnie i będą się przyglądać rozwojowi wydarzeń? Borussia Dortmund (BVB) nie ma czasu do stracenia na początku sezonu 2019/20, ponieważ już teraz chciałaby go rozpocząć od mocnego akcentu. Szansa na zdobycie pierwszego tytułu pojawi się w najbliższą sobotę, 3 sierpnia, kiedy to długoletni partner Opla podejmie FC Bayern Monachium w meczu o Superpuchar DFL. Następnego dnia na błoniach stadionu Signal Iduna Park odbędzie się impreza inaugurująca sezon dla sympatyków BVB i ich rodzin.

Mainz, 27.07.2019, Opel Cup 2019 in der Opel Arena, mit FSV Mainz05, FC Everton, FC Sevilla, Foto: Alexander Heimann, Vollformat Fotografie Dziemballa Heimann UG, Schäfergasse 

Sezon 2019/20 Bundesligi startuje dwa tygodnie później. Borussia Dortmund rozpocznie go 17 sierpnia meczem na własnym boisku przeciwko FC Augsburg. W tym samym czasie Mainz 05 — również wspierany przez Opla — spotka się na wyjeździe z SC Freiburg. Próby generalne dla obu zespołów odbędą się tydzień wcześniej w ramach pierwszej rundy Pucharu Niemiec. Zawodnicy muszą przygotować się na twarde starcia: Borussia w roli gospodarzy stawi czoła ambitnemu trzecioligowemu KFC Uerdingen 05 w Düsseldorfie (9 sierpnia), a dzień później Mainz 05 będzie gościem na legendarnym Betzenbergu w Kaiserslautern.

Faworyt w walce o tytuł: eksperci stawiają na Borussię

Spektakularne nowe nabytki i dojrzały zespół: Borussia Dortmund, która ubiegły sezon zakończyła na drugiej pozycji, przez wielu ekspertów jest uważana za poważnego kandydata do tytułu. Trener BVB Lucien Favre nie postrzega swoich podopiecznych jako faworyta, ale trudno nie wyczuć oczekiwań i motywacji zespołu związanych z kapitanem Marco Reusem. Jako jeden z liderów składu Borussii, Reus — kilka dni temu uhonorowany tytułem „Zawodnika Roku 2019” — chciałby zwieńczyć sezon 2019/20 przynajmniej jednym tytułem.

BVB-Saison 2018/19: Torjubel von Jacob Bruun Larsen, Dan Axel Zagadou, Mahmoud Dahoud und Achraf Hakimi (von rechts nach links)

Opel i Borussia Dortmund ponownie wykorzystali letnią przerwę na wspólne projekty: rozegrano ostatnie turnieje rundy przygotowawczej pucharu rodzinnego BVB Family Cup. Ostatni wielki turniej finałowy odbędzie się 28 września w Dortmundzie przy okazji meczu BVB z SV Werder Brema.

Ponadto wizytę w Rüsselsheim złożyli wysoko postawieni przedstawiciele BVB. W delegacji znaleźli się Mats Hummels i Mario Götze, a także szef BVB Hans-Joachim Watzke, Carsten Cramer (dyrektor ds. marketingu i sprzedaży) oraz Sebastian Kehl (były kapitan, a obecnie szef działu zawodników profesjonalnych). Duże zainteresowanie wzbudzał nowy Opel Corsa jako najciekawsza nowość w ofercie producenta. W trakcie obozu treningowego połowa składu Borussii i legenda BVB Norbert Dickel wystąpili w nowych odcinkach „BVB Quiztaxi”, w których można było zobaczyć także nowego Opel Zafirę Life. Format ten już od dawna ma status kultowej serii wśród kibiców BVB.

Mainz 05: znów rzuca wyzwanie najlepszym, wykazując zaangażowanie i ducha walki

Trener Sandro Schwarz wprowadza 1. FSV Mainz 05 w jedenasty z rzędu sezon obecności klubu w Bundeslidze. Fakt, że zespół z Moguncji już od tak dawna utrzymuje się w futbolowej czołówce wcale nie jest oczywistością, ponieważ jego budżet wciąż należy do najmniejszych w lidze. Jego pozycja to raczej kwestia zaangażowania i ducha walki. Tak jak w ostatnią sobotę, kiedy to na OPEL ARENIE odbyła się inauguracja sezonu dla fanów w ramach OPEL CUP 2019. FC Sewilla i FC Everton były gośćmi „Turnieju Blitz” rozgrywanego w formacie „każdy z każdym”. Mecz obejrzało około 8000 widzów. Zwycięzcą został klub z Sewilli, wyprzedzając gospodarzy z Moguncji.

Po 30 latach: Klopp chce sprowadzić tytuł Premier League na Anfield Road

Zwycięzca Ligi Mistrzów i trener roku — co jeszcze jest do zdobycia? Mimo tych osiągnięć Jürgen Klopp nie zamierza zwalniać tempa. Wręcz przeciwnie. Po tytule w Lidze Mistrzów oraz drugim miejscu w klasyfikacji krajowej ambasador marki Opel ma jasny cel na najbliższy sezon dla Liverpool FC: tytuł Premier League powinien wrócić na Anfield. Ostatni raz Liverpoolowi udało się to dokładnie 30 lat temu. Mogłoby dojść do ponownego spotkania w Lidze Mistrzów z dawnym klubem Kloppa, Borussią Dortmund, z którym utrzymuje on bliskie związki, podobnie jak z Moguncją.

Lubiany menadżer, jako zmotywowany i zaangażowany ambasador marki, jest również mocno kojarzony z udanym powrotem Opla do gry. Od 2012 roku Klopp pojawia się jako główny bohater wielu reklam telewizyjnych i radiowych, a jego rzetelność i charyzma przyczyniły się do ukształtowania nowego wizerunku marki Opel i jej pozytywnego publicznego odbioru. Opel i Jürgen Klopp to przepis na zwycięstwo!

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?