ŠKODA realizuje kampanię: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”

Trwa nowa kampania promująca realizowany od 15 lat projekt ŠKODA AUTO SAFETY. Tym samym ŠKODA kontynuuje ważny temat bezpieczeństwa kierowców, związany z edukacją w obszarze prawidłowej jazdy po drogach i działaniem najnowszych systemów asystujących dostępnych w portfolio marki. Kampanię pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo” przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine.

Od 2004 roku ŠKODA realizuje projekty mające na celu zapewnienie wszystkim klientom najwyższych standardów bezpieczeństwa. W tym czasie w ośrodku ŠKODA Auto Szkoła, ŠKODA Auto Lab i Autodrom Poznań, przeszkolono ponad 200 tysięcy osób w zakresie doskonalenia techniki jazdy, eliminowania złych nawyków czy radzenia sobie w trudnych sytuacjach na drodze. Doświadczenie zdobywane w praktyce zaowocowało także konsekwentnym rozwijaniem oferty marki o modele wyposażone w najnowsze systemy wspomagające kierowcę. Dzięki temu samochody ŠKODY posiadają najnowsze technologie bezpieczeństwa, znane do tej pory z aut klasy premium.
 
– Nowa kampania ŠKODY pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo” podsumowuje 15-letnie zaangażowanie marki w działania na rzecz zapewnienia wszystkim naszym klientom najlepszych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Jednocześnie jej celem jest podkreślenie, że odpowiednio zastosowana wiedza teoretyczna i praktyczne umiejętności, jakimi dzielą się trenerzy ŠKODA Auto Szkoły, w połączeniu z najnowszą technologią wdrożoną do modeli ŠKODY ze wszystkich segmentów, dają gwarancję bezpieczeństwa na najwyższym poziomie – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA.
 
Kampanię pod hasłem „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo” przygotowała i realizuje agencja GoldenSubmarine. W jej ramach przygotowano szeroko zakrojone działania obecne w kanałach digital, telewizji oraz na nośnikach cyfrowych dostępnych w salonach ŠKODY.

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?