Niemieckie, emocjonujące, przystępne: seria krótkich filmów na 120-lecie z kultowymi modelami Opla

120 lat produkcji samochodów w firmie Opel — 120 lat wypełnionych historiami o fascynacji. Opowieści o klasycznych modelach, takich jak Opel Manta czy Opel Kadett, ale także o przygodach zagorzałych fanów, którzy nigdy nawet nie brali pod uwagę innej marki. Wszystkie zostały zebrane i upamiętnione w trzyczęściowej serii wideoklipów, które będą publikowane sukcesywnie na YouTube oraz w mediach społecznościowych pod hasztagiem #Opel120. 120 lat produkcji samochodów w firmie Opel od A do Z — tak również brzmi hasło na Instagramie, gdzie będą pojawiać się dodatkowe zdjęcia i materiały zza kulis kampanii.

Wszystko zaczyna się od krótkiego, niespełna minutowego podsumowania 120 lat produkcji samochodów. To naprawdę szybki przejazd przez historię Opla — dosłownie. W rolach głównych występują Opel Patent-Motorwagen „System Lutzmann” z 1899 roku, Opel Kapitän i Opel GT. Te trzy klasyczne modele zajmują tak samo ważne miejsce w historii Opla jak współczesna flagowa Insignia. Zawsze liczyły się przede wszystkim wydajność, zwrotność i dynamika, a także główne wartości marki: niemiecki rodowód, emocje i przystępność. Od samego początku producent z Rüsselsheim starał się produkować samochody z maksymalną efektywnością, aby były one dostępne dla jak najszerszej grupy klientów.

„Opel świętuje 120‑lecie produkcji samochodów. Od 120 lat firma oferuje fascynujące, innowacyjne, a przede wszystkim wzbudzające emocje pojazdy” — mówi dyrektor ds. marketingu Tobias Gubitz — i dodaje: „Serię zamyka scena prezentująca sukces naszej ofensywy produktowej oraz takich samochodów, jak Insignia GSi, a także jasny blask, którym znów świeci błyskawica Opla”.

W sumie we wszystkich wideoklipach pojawi się około 30 modeli. Zdjęcia zrealizowano na terenie zakładów Opla w Rüsselsheim. Widać to zwłaszcza w drugim filmie poświęconym informacjom o marce — od A jak Adam Opel do Z jak znak czasów. Na przykład kiedy różne generacje Corsy GSi krążą po uliczkach wokół zakładu.

Motywem trzeciego filmu jest gra karciana „kwartet”. Grają w nią producent muzyczny Moses Pelham, prezenter Det Müller, aktorka Emily Cox, zwycięzca Le Mans i ambasador marki Opel Jockel Winkelhock, kierowca wyścigowy i prezenter telewizyjny Tiff Needell, dyrektor ds. samochodów wyczynowych i sportów motorowych w firmie Opel Volker Strycek, dziennikarz i YouTuber Matt Robinson, a także kierowca rajdowy i pracownik firmy Opel Kathi Mauer. Dołącza do nich Rieke van Manta, niezwykła fanka Opla. Rieke pokazuje światu swoje uwielbienie dla marki Opel poprzez tatuaże na ciele przedstawiające jej Mantę, logo marki oraz dźwignię zmiany biegów, a także poprzez swoje nazwisko. „W żyłach ambasadorów występujących w filmie nie płynie krew, ale benzyna” — mówi Philipp Quanz z zespołu ds. mediów społecznościowych w firmie Opel. „Samochody są dla nich czymś więcej niż tylko środkami transportu. Nasze gwiazdy to prawdziwi fani motoryzacji i pasjonaci naszej marki”.

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?