Lexus UX – rodzina w komplecie, ale… jak ją przedstawić?

Prezentacja nowych samochodów nie jest dla koncernu sprawą prostą. Oczywiście można podążyć utartym szlakiem i model miejski zaprezentować w średniowiecznym mieście na wąskich uliczkach (pamiętam taką premierę Chevroleta Sparka w Perugi), wersję SUV na terenach o gorszych jakościowo drogach (Opel Antara w pobliżu Aten), a modele kabrio przy gorących plażach (Astra Twin Top obok ulubionej plaży Surferów na Korsyce). Gdzie jednak zaprezentować rodzinę luksusowych modeli, które są synonimem ekologii?

Właśnie taki dylemat mieli szefowie Lexus Polska. Na dodatek musieli oni spełnić trzy zalecenia. Po pierwsze, impreza musi być w Polsce, gdyż jest to event skierowany wyłącznie dla polskiego dbiorcy. Po drugie, trzeba pogodzić idee luksusu i ekologii, gdyż obydwa hasła wyznaczają sedno firmy. Po trzecie zaś trzeba zrobić… coś innego niż konkurenci.

Już jadąc do hotelu w miejscowości Chomiąża Szlachecka i mijając miejscowość Kruszwica, czy jezioro Gopło, chyba nike nie ma wątpliwości, że jesteśmy w sercu początków państwa polskiego. Także Biskupin, będący 8 km od hotelu, dla wielu dziennikarzy uczestniczących w imprezie, był wspomnieniem z lekcji historii, a często pierwszym „dotknięciem tamtych czasów”.

Po dotarciu do hotelu, oczom przyjezdnych ukazał się luksus godny klasy Premium, a jednocześnie miejsce będące naturalną symbiozą jezior, łąk i lasów, czyli wszystko co jest ideą lansowaną przez hybrydy.

LEXUS UX jest idealnym partnerem zarówno na co dzień, jak i podczas podróży, w których odkrywa się nowe miejsca i szuka nowych doznań, czyli… miejsc takich, jak spotkanie z Lexusami.

 

A jak zrobić coś innego niż konkurencja?

Pomysł Lexusa był prosty – Nie zmuszać dziennikarzy do opisywania samochodów. Zamiast tego zaproponowano filmowanie z użyciem dronów, gdzie samochody Lexus były głównymi aktorami.

Dzięki temu, mimo iż pierwszy raz miałem drona/kamerę w rękach, udało się zrealizować krótki film reklamowy o modelu NX (ZOBACZ TUTAJ), efektowny (choć niestety śmiertelny dla kamery) film o Lexusie LX (ZOBACZ TUTAJ) i uczestniczyć w profesjonalnym nagraniu najmłodszego SUVa Lexusa – UX.

Ten ostatni (niestety brak czasu nie pozwolił na jego bliższe testy) to Model który ma odegrać kluczową rolę dla osiągnięcia przez firmę sprzedaży 100 tysięcy samochodów na europejskim rynku do roku 2020.

Ma on być samochodem bardzo atrakcyjnym dla Europejczyków, w szczególności dla członków młodych rodzin, którym odpowiada elastyczność crossovera, a jednocześnie chcieliby mieć samochód, który porusza się po mieście zwinnie jak hatchback. Pod tym względem UX będzie idealnym partnerem zarówno na co dzień, jak i podczas podróży, w których odkrywa się nowe miejsca i szuka nowych doznań, czyli… miejsc takich, jak spotkanie z Lexusami. Jednocześnie UX będzie świetnym wyborem dla par, które w podróży łączą pracę z wypoczynkiem.

Mamy nadzieję wkrótce przestawić więcej informacji o nowy Lexusie. Na razie zaś pozostawiam Państwa z filmem obrazującym styl, ekologię i luksus…

MOTOMI Magazyn Bogusław Korzeniowski

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?