Sting i Shaggy prezentują z kosmosu nowe topowe wersje w gamie: 500 Star i 500 Rockstar

Niesamowita muzyka, zjawiskowa atmosfera i sztuka uwodzenia. Oto składniki projektu komunikacji reklamowej marki Fiat, obchodzącej swoje 120-lecie, rozpoczętego w Genewie z udziałem Stinga i Shaggy’ego oraz ich singla Just One Lifetime z albumu „44/876″ nagrodzonego Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album”.

Po sukcesie pierwszej reklamy poświęconej serii specjalnej 500 „120th”, dzisiaj trzy kluczowe elementy: muzyka, marzenia i uwodzenie, powracają w innej konfiguracji w nowym spocie reklamowym towarzyszącym wprowadzeniu na rynek nowych, topowych wersji w gamie: 500 Star i 500 Rockstar.

Na początku filmu widzimy młodą kobietę, która zagrała już w pierwszej reklamie z udziałem Stinga i Shaggy’iego, wsiadającą do swojej eleganckiej i stylowej 500 Star. Jadąc przez słoneczne ulice Barcelony, wybiera ich piosenkę Just One Lifetime na Apple CarPlay z niezwykłego katalogu Apple Music* oferującego ponad 50 milionów utworów w streamingu bez reklam, których można słuchać, ciesząc się najwyższej jakości dźwiękiem oferowanym przez system audio klasy premium BeatsAudio**. Klienci, którzy zakupią nową 500 Star lub 500 Rockstar, otrzymają do sześciu miesięcy darmowego dostępu do biblioteki Apple Music.
Słuchając muzyki podczas jazdy, otrzymuje zaproszenie od przyjaciela. Aby odsłuchać wiadomość, korzysta z Apple CarPlay, najinteligentniejszego i najbezpieczniejszego sposobu korzystania z iPhone’a za kierownicą, w pełni wykorzystującego wszystkie jego funkcje za pomocą wbudowanego wyświetlacza. Nie przypadkiem, 500 Star i 500 Rockstar są wyposażone w system UconnectTM 7″ HD LIVE z ekranem dotykowym, zintegrowany z Apple CarPlay i kompatybilny z Android AutoTM.
Kobieta ma zamiar odpowiedzieć, gdy w lusterku wstecznym zauważa swojego przyjaciela za kierownicą zuchwałej 500 Rockstar, sportowej wersji modelu. Rozpoczynają „zalotną” pogoń ulicami, a potem zakrętami wzgórz. Muzyka staje się wyrazistsza, a dwójka jest tak zajęta prowadzeniem, że nie zauważa stojącego na krawężniku Stinga i Shaggy’ego.
Zaraz po zachodzie słońca para dociera do obserwatorium astronomicznego na wzgórzu. W środku dziewczyna podchodzi do teleskopu i jest zdumiona, widząc muzyczne „gwiazdy” Stinga i Shaggy’ego, jako astronautów unoszących się w kosmosie. Noc, zjawiskowa atmosfera i poczucie humoru artystów powracają, znowu balansując pomiędzy jawą a snem.

To, co jest prawdziwe, to wprowadzenie na rynek nowej gamy Fiata 500, która teraz uzupełniona jest o dwie nowe topowe wersje: Star i Rockstar, które jednocześnie są bardziej stylowe i sportowe.

Stworzona przez Agencję Leo Burnet z media planem zarządzanym przez firmę Starcom, reklama została nakręcona w Barcelonie. Singiel Stinga i Shaggy’ego Just one lifetime jest integralną częścią unikatowej playlisty „120 Years of Songs” dostępnej w AppleMusic, która powstała z okazji 120. urodzin marki ze 120 słynnymi utworami z różnych krajów i epok, w tym z utworami śpiewanymi w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata, jak „Freedom” Pharrella Williamsa, „On An Evening In Roma” Michaela Bublé czy Dynamite Nicky Blitz.

MOTOMI Magazyn

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?