Renault uruchamia internetowy Serwis

Renault prezentuje nową ofertę serwisową, dzięki której wizyta w serwisie może być naprawdę pozytywnym doświadczeniem. Atrakcyjne przejrzyste ceny, pakiety usług do wyboru oraz dostęp online ułatwiają życie klientom autoryzowanych serwisów Renault. Kampania #NowySerwisRenault rozpoczęła się w internecie w połowie kwietnia

Zgodnie z ideą Easy Life, Renault chce ułatwiać życie swoim klientom, dlatego nie tylko oferuje modele samochodów dopasowane do ich oczekiwań, lecz także dba o pozytywne doświadczenie podczas obsługi serwisowej. Usługi spełniające najwyższe standardy, fachowe doradztwo i przejrzysta wycena oraz dostęp do usług online wyróżniają autoryzowane serwisy Renault.

Tej wiosny Renault przygotowało dla swoich klientów nową ofertę serwisową. Skupia sie ona na 4 obszarach, które z punktu widzenia klienta odgrywają kluczową rolę jeśli chodzi o wybór punktu obsługi serwisowej. Są to: przejrzyste ceny, oryginalne części, spersonalizowane usługi serwisowe w zależności od posiadanego modelu samochodu i budżetu oraz usługi online.

To wszystko poparte doświadczeniem sieci serwisowej sprawia, że klient zyskuje prawdziwą możliwość wyboru, niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajduje. Dzięki platformie R-shop w 3 prostych krokach jest w stanie umówić się na wizytę serwisową, z góry wiedząc jaki będzie jej koszt.

Oferta Renault jest dostosowana do potrzeb klienta oraz jego możliwości finansowych poprzez dostępne 3 poziomy pakietów serwisowych. Pakiet Economy przeznaczony jest dla aut powyżej 4 lat, pakiet Original to oferta o uniwersalnym charakterze, a dla klientów, którzy cenią sobie najwyższy poziom komfortu, przygotowano kompleksowy pakiet Easy Life.

Teraz można również skorzystać z usług online i umówić się do serwisu poprzez R-shop – sklep internetowy Renault – https://sklep.renault.pl/

Nową ofertę Renault przybliża kampania realizowana w serwisach internetowych. Towarzyszy jej hashtag #NowySerwisRenault. Na potrzeby kampanii agencje Publicis i Publicis DWL przygotowały pięć spotów filmowych, które będą emitowane w sieciach społecznościowych i na platformach VOD.

Więcej informacji: serwis.renault.pl

MOTOMI Magazyn

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?