Nowe Mitsubishi ASX i L200 przedpremierowo w Poznaniu

Polscy miłośnicy motoryzacji mają niepowtarzalną okazję, by obejrzeć dwa nowe modele Mitsubishi – SUV o nazwie ASX i pickup L200, które świętowały swoje premiery podczas zakończonego niedawno salonu Geneva Motor Show. Na pół roku przed rynkowymi debiutami dwa nowe pojazdy są ozdobą stoiska Mitsubishi na wystawie Poznań Motor Show, która potrwa do najbliższej niedzieli, 31 marca. Uroczystość przedpremierową zaszczycił swą obecnością wybitny aktor i ambasador modelu Mitsubishi Outlander Bartłomiej Topa. Atrakcją stoiska był także pokaz artysty Pawła Swanskiego.

Nowe Mitsubishi ASX i L200 – polskie przedpremiery prosto z Genewy
Polski oddział Mitsubishi Motors przygotował wyjątkowe atrakcje dla wielbicieli motoryzacji a w szczególności szerokiego grona miłośników tej japońskiej marki.

Podczas rozpoczynającej się właśnie wystawy motoryzacyjnej Poznań Motor Show, polscy klienci mogli zapoznać się z bliska z dwoma nowościami – najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów, czyli kompaktowym SUV-em Mitsubishi ASX oraz najnowszym wcieleniem słynnego pickupa Mitsubishi L200. Obydwa pojazdy przybywają do Polski prosto z zakończonego 10 dni temu Salonu Genewskiego, gdzie Mitsubishi ASX świętował swą światową premierę a Mitsubishi L200 europejski debiut. Obydwa modele zadebiutują w polskich salonach sprzedaży już tej jesieni.

ASX – bestseller Mitsubishi 
Mitsubishi ASX – kompaktowej wielkości SUV japońskiej produkcji, to najpopularniejszy model spod znaku Trzech Diamentów w Polsce – na naszych drogach jeździ blisko 20 000 takich pojazdów. Nowe Mitsubishi ASX 2020, wyróżnia się całkowicie nowym, niezwykle wyrazistym projektem nadwozia. Masywny zderzak obejmuje cały centralny przedni pas z obu stron, a kwadratowe poziome i pionowe elementy grilla oraz osłona pod zderzakiem podkreślają moc, solidność i wytrzymałość. Dzięki nowej stylizacji, maska pojazdu jest bardziej pochylona, co poprawia widoczność z przodu. Stylizację typową dla samochodów Mitsubishi podkreślają też charakterystyczne reflektory LED, z kierunkowskazami i światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi przy krawędzi zderzaka. W tylnej części nadwozia Mitsubishi ASX umieszczono zestaw lamp LED, który rozciąga się na całej szerokości samochodu i wraz z nowym zderzakiem podkreśla jego muskularną sylwetkę.

We wnętrzu Mitsubishi ASX uwagę zwraca nowy system multimedialny z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. System łączności smartfona z systemem audio o nazwie SDA pozwala kierowcy na bezpieczną obserwację wyświetlanych informacji i danych niemal bez odrywania wzroku od sytuacji na drodze. Kierowca może dzięki komendom głosowym lub przy użyciu ekranu dotykowego obsługiwać nawigację, która uwzględnia aktualne warunki ruchu drogowego oraz odbierać i wykonywać połączenia telefoniczne, sprawdzać wiadomości tekstowe, czy słuchać muzyki.

Mitsubishi ASX będzie napędzane nowym, benzynowym silnikiem z systemem zmiennych faz rozrządu o pojemności 2.0 litra, który współpracuje z automatyczną przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz z 5-biegową skrzynią manualną. Mitsubishi ASX 2020 będzie oferowane z napędem na jedną lub dwie osie.  

Najnowsze Mitsubishi L200 
Zaprojektowane zgodnie z filozofią „Engineered Beyond Tough” i słynące z wytrzymałości i niezawodności nowe Mitsubishi L200 przykuwa wzrok muskularną stylistyką nadwozia. System napędu 4WD  najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road, pozwalającej na wybór jednego z 4 trybów pracy układu: Gravel (szuter), Mud/Snow (błoto/śnieg), Sand (piasek) i Rock (kamienie). Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4×4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni. Znacząco poprawiono komfort i własności jezdne a na liście wyposażenia tego pojazdu znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.  

Do napędu nowego Mitsubishi L200 posłuży nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią, oferujący znakomite osiągi i zapewniający cichszą pracę układu napędowego. Silnik wykorzystuje wodny roztwór dodatku SCR AdBlue® *2 w procesie redukcji emisji tlenków azotu (NOx) z układu wydechowego i spełnia normy EURO 6d-TEMP. 

MOTOMI Magazyn

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?