Światowa premiera nowego BMW serii 7

BMW wyostrza stylistykę swoich najwyższych modeli w segmencie samochodów luksusowych. 

  • Nowy, bardziej wyrazisty i niezwykle reprezentacyjny wygląd z wyższym o 50 mm przodem. Nowa atrapa chłodnicy BMW większa o 40 procent z jednoczęściowym obramowaniem. Bardziej płaskie reflektory, opcjonalnie ze światłami laserowymi BMW. Zewnętrzne wloty powietrza teraz z dużymi, lakierowanymi blendami i charakterystycznymi chromowanymi listwami.
  • Jeszcze bardziej precyzyjny, klarowny i solidny wygląd z boku dzięki pionowym skrzelom w przednich błotnikach. Boczne listwy ozdobne biegną teraz aż do pasa tylnego.
  • Gruntownie zmodyfikowany tył samochodu. Kontury pasa tylnego nawiązują do stylistyki blend wlotów powietrza z przodu. Zintegrowane końcówki rur wydechowych z większymi chromowanymi obramowaniami. Nowe, trójwymiarowo ukształtowane i niższe o 35 mm lampy tylne z czerwono-czarnymi kloszami. Dodatkowy akcent wizualny w postaci precyzyjnej, wąskiej na 6 mm listwie świetlnej poniżej chromowanej wstawki między lampami tylnymi

Szersza oferta lakierów karoserii i obręczy kół ze stopów lekkich. Indywidualizacja wyglądu zewnętrznego poprzez stylistykę Pure Excellence oraz pakiet sportowy M. Po raz pierwszy dostępne rozszerzone błyszczące elementy BMW Individual Shadow Line.

Udoskonalona jest także stylistyka wnętrza. Harmonijny, luksusowy charakter wnętrza dzięki ekskluzywnej skórze Nappa z rozszerzonym stebnowaniem, nowym listwom ozdobnym z drewna szlachetnego i ambientowemu akcentowi świetlnemu w stylu przydymionego szkła. Kierownica skórzana ze zoptymalizowanym układem przycisków wielofunkcyjnych. Niecka do bezprzewodowego ładowania telefonów komórkowych w nowym miejscu. Udoskonalony sprzętowo i programowo tablet BMW Touch Command. System rozrywki z tyłu z ekranami dotykowymi Full HD.

Większy komfort jazdy dzięki zoptymalizowanej akustyce: lepsze wygłuszenia na tylnych nadkolach, słupkach B, wylotach pasów z tyłu oraz szyby akustyczne po bokach i z tyłu.

Zmodernizowana zostaje oferta silników. Wszystkie warianty spełniają wymogi normy emisji spalin Euro 6d-TEMP. Silnik V12 BMW M760Li xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 12,5 – 12,4 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 285 – 282 g/km) teraz z filtrem cząstek stałych do silników benzynowych. Nowy silnik V8 o mocy zwiększonej o 60 kW (80 KM) do 390 kW (530 KM) w BMW 750i xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,5 – 9,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 217 – 217 g/km) i BMW 750Li xDrive (zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,6 – 9,5 l/100 km; emisja CO2 w cyklu mieszanym: 218 – 218 g/km). Ponadto w ofercie: trzy silniki wysokoprężne, w tym nawet z czterema turbosprężarkami i zakres mocy od 195 kW/265 KM do 294 kW/400 KM.

Modele hybrydowe plug-in nowego BMW serii 7 teraz z odpowiednio dopasowanym 6-cylindrowym rzędowym silnikiem benzynowym i ulepszonym akumulatorem wysokonapięciowym. Moc systemowa w trybie SPORT zwiększona do 290 kW/394 KM. Zasięg w trybie elektrycznym wydłużony do 50 – 58 km.

MOTOMI Magazyn
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?