PSA Retail uruchamia pierwszą w Europie Self-Reception w obsłudze posprzedażnej

W dwóch pilotażowych serwisach – w Massy-Palaiseau (departament Ile de France) i w Marsylii (departament Provence-Alpes-Cote d’Azur), uruchomiony zostanie system Self-Reception, by z udziałem klientów sprawdzić nieograniczony dostęp do obsługi najwyższej jakości poza godzinami pracy serwisów koncesjonerów.

Większa elastyczność, większe bezpieczeństwo i szersza obsługa klienta. W ramach bieżącej obsługi punkty automatycznej recepcji umożliwiają pozostawienie i odebranie samochodu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz zapłatę za usługi w specjalnym wpłatomacie.Poszerzenie cyfryzacji obsługi posprzedażnej, pozostając w awangardzie transformacji systemu dystrybucji towarów i usług. Dzięki tej usłudze doradcy serwisowi będą mogli poświęcić więcej czasu klientom, których samochody wymagają czynności bardziej złożonych technicznie.

Self-Reception to projekt realizowany przez Business Lab Groupe PSA wraz z PSA Retail oraz markami Peugeot i Citroën. Zadaniem Business Lab jest odnajdywanie, testowanie i przekształcanie kolejnych możliwości biznesowych w działalność operacyjną Grupy.

MOTOMI Magazyn
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?