Ekspansja Opla – Do roku 2020 osiem zupełnie nowych lub odświeżonych modeli

Opel kontynuuje ofensywę produktową w ramach planu PACE!, starając się zaspokajać potrzeby klientów oraz zapewnić zgodność z rygorystycznymi ogólnoeuropejskimi przepisami dotyczącymi emisji CO2, które wejdą w życie w 2020 roku. Przyszłe portfolio modeli ma zagwarantować zrównoważony rozwój i sukces zarówno firmy, jak i sieci dealerskiej. Między początkiem 2019 roku a końcem 2020 roku firma wprowadzi na rynek osiem zupełnie nowych lub odświeżonych modeli, inwestując przede wszystkim w wolumenowe i rentowne segmenty. Do tego czasu Opel będzie miał jedną z najnowszych ofert wśród masowych producentów.

W planie PACE! Opel wyraźnie zapowiada premiery rynkowe co najmniej jednego zupełnie nowego modelu rocznie. Tylko w 2019 roku Opel wprowadzi nową generację bestsellerowej Corsy oraz następcę udanego Vivaro w wersji użytkowej i osobowej. W sprzedaży znajdą się także dodatkowe odmiany i wersje wyposażenia modelu Combo, co istotnie odnowi ofertę lekkich pojazdów użytkowych. Następca niezwykle popularnej Mokki X pojawi się w 2020 roku jako zasadniczy element strategii zwiększenia udziału SUV‑ów w sprzedaży samochodów marki Opel z 25 do 40 procent do 2021 roku.

„Opel stawia na elektryczność” to jedna z deklaracji złożonych przez firmę w listopadzie 2017 roku przy okazji prezentacji planu PACE!. Zamówienia na w pełni elektryczną nową pięciomiejscową Corsę oraz na Grandlanda X PHEV, który będzie produkowany w Eisenach, można będzie składać od lata 2019 roku. Do końca 2020 roku Opel będzie miał w ofercie cztery zelektryfikowane modele, zapewniające mnóstwo przyjemności z jazdy oraz zmieniające popyt na e‑samochody z niszowego na wolumenowy. Do 2024 roku każdy model Opla będzie dostępny w wersji zelektryfikowanej. Firma przygotuje bardzo interesujące oferty, zarówno od strony technicznej, jak i ekonomicznej, oraz będzie demokratyzować elektryczną mobilność, nadal doskonaląc silniki spalinowe.

W ramach ograniczania emisji CO2 i koncentracji na wolumenowych segmentach modele Opel ADAM, KARL i Cascada nie będą miały następców po zakończeniu ich cyklu obecności na rynku, ale pozostaną w sprzedaży do końca 2019 roku. W 2020 roku odnowiona oferta Opla będzie nadal obejmowała około 80 procent głównego nurtu rynku  — przy znacznej poprawie efektywności i zorientowania na klientów oraz ograniczeniu złożoności.

„Wobec zaostrzenia norm emisji CO2 naszym obowiązkiem jest kształtowanie zrównoważonej przyszłości dla naszej firmy i naszych dealerów poprzez wysoce konkurencyjny asortyment modeli osobowych i lekkich pojazdów użytkowych. Opel będzie oferował samochody zapewniające przyjemność z jazdy i wyróżniające się wzbudzającą emocje stylistyką. Dotyczy to także lekkich pojazdów użytkowych, takich jak nowe Combo i Vivaro. Klienci będą korzystali z wprowadzanych na szeroką skalę innowacyjnych technologii oraz przystępnej elektryfikacji” — powiedział dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller. „Otrzymane niedawno nagrody — w tym tytuł IVOTY 2019 dla Opla Combo — potwierdzają, że obraliśmy właściwą drogę”.

Niemiecki producent z prawie 120‑letnią tradycją w branży motoryzacyjnej wykorzystuje platformy i innowacyjne technologie napędu Groupe PSA we wszystkich swoich nowych modelach. W bieżącym roku firma Opel wykazała się imponującą sprawnością działania: całe portfolio marki jest dostępne u dealerów i gotowe do przejścia na nowy standard światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich (WLTP). Ponadto Opel jest w pełni gotowy do nowej normy emisji Euro 6d‑TEMP: 127 modeli i wersji samochodów osobowych już teraz spełnia wymagania, które zaczną obowiązywać dla wszystkich nowo rejestrowanych pojazdów od września 2019 roku. „Nasze zaangażowanie we wdrażanie zgodności z normą Euro 6d‑TEMP wpisuje się w strategię firmy, która chce być liderem w redukcji emisji, oraz jest jednym z filarów podejścia polegającego na skupieniu uwagi na kliencie. Nikt, kto dziś kupuje nowego Opla, nie musi obawiać się planów zakazu wjazdu niektórych pojazdów do miast” — powiedział Michael Lohscheller.

MOTOMI Magazyn
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?