Mazda Motor Poland partnerem Warsaw Home Expo 2018

Mazda Motor Poland jest partnerem tegorocznych Międzynarodowych Targów Wyposażenia Wnętrz Warsaw Home Expo, które odbędą się w dniach 4-7 października. Partnerstwo zakłada nie tylko obecność marki z prezentacją najnowszych modeli samochodów i zwycięskich projektów w konkursie Mazda Design 2018, ale również wsparcie logistyczne dla gości i organizatorów. Do ich dyspozycji oddano flotę czterech samochodów Nowa Mazda6.

 Targi Warsaw Home to wydarzenie gromadzące architektów, projektantów wnętrz, producentów mebli, urządzeń i artykułów wyposażenia wnętrz, którzy rozumieją znaczenie i siłę innowacyjnego wzornictwa. W gronie partnerów i wystawców tegorocznych targów uwagę zwiedzających skupi stoisko Mazdy w hali F, tuż przy scenie głównej. Wyrafinowana prostota to motyw przewodni współczesnego designu samochodów Mazdy, a w szczególności flagowych dla marki modeli Nowa Mazda 6 i Mazda CX-5, które zaprezentowane zostaną podczas targów Warsaw Home.

Stoisko Mazdy będzie także miejscem ekspozycji najlepszych prac nagrodzonych w konkursie Mazda Design 2018. Premierowo zaprezentowany zostanie „FRAME” – wizjonerski garaż dla koncepcyjnego modelu Mazda Vision Coupe, zaprojektowany przez Agnieszkę Konopkę, która otrzymała w tegorocznym konkursie pierwszą nagrodę w kategorii Przestrzeń. Model garażu zrealizowany został w pracowni Macieja Jakuba Zawadzkiego, jednego z jurorów tegorocznej edycji konkursu Mazda Design.

Wśród wyróżnionych prac laureatów konkursu Mazda Design przedstawione zostaną także projekty Fryderyka Zyski, który w 2015 roku zdobył Grand Prix w kategorii samochód sportowy i ponownie wyróżniony został w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Człowiek za projekt „Mazda re-Motion”.

„Wystawa prac z konkursu Mazda Design stanowić będzie nie tylko doskonałe tło dla prezentacji Nowej Mazdy 6 i Mazdy CX-5, ale stworzy przestrzeń do poznania naszej estetyki i technologii.” – Podkreśla Szymon Sołtysik, Dyrektor PR Mazda Motor Polska.

„Filozofia projektowania KODO – Dusza Ruchu jest znakiem rozpoznawczym samochodów Mazda, podobnie jak innowacyjna technologia jednostek napędowych SKYACTIV. Finezyjna stylistyka naszych samochodów była inspiracją dla konkursu Mazda Design, który konsekwentnie organizujemy od prawie dekady. Nowatorskie wizje stymulujące śmiałe interpretacje i kreatywna uważność dla detali to wartości, którym hołdują zarówno tegoroczni laureaci konkursu, jak i projektanci Mazdy. Tymi inspiracjami chcemy się dzielić z odwiedzającymi Warsaw Home Expo, więc serdecznie zapraszam do spotkania w świecie Mazda Design.” – Dodaje Szymon Sołtysik.

III edycja Targów Warsaw Home to największa tego typu impreza w Polsce. W pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m kw. zaprezentuje się około 800 firm z obszarów Furniture, Kitchen & Dining, Interior Finish oraz Deco. Targi odbędą się w dniach 4-7 października w godz. 10-18 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

MOTOMI Magazyn
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?