Bank BGŻ stawia na Toyoty z… Krakowa

Bank BGŻ BNP Paribas rozbudował swoją flotę o 30 hybrydowych Yarisów. Liczba aut Toyoty użytkowanych przez pracowników Banku wzrosła do ponad 500 egzemplarzy, w tym 60 niskoemisyjnych hybryd. Samochody dostarczył salon Toyota ANWA Kraków.

Nowe auta ułatwią codzienną pracę pracownikom Działu Obsługi Klienta banku, zapewniając im wygodną jazdę z automatyczną skrzynią biegów, cichą pracę napędu i wysoki poziom bezpieczeństwa z pakietem Toyota Safety Sense. Hybrydowe Yarisy z pierwszej transzy są użytkowane przez pracowników banku BGŻ BNP Paribas od ponad pół roku.

 

„Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej puli samochodów hybrydowych z dwóch ważnych dla nas powodów. Po pierwsze, otrzymaliśmy bardzo dużo pozytywnych informacji zwrotnych od użytkowników hybryd, które wydawaliśmy na początku roku. Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim absolutną ciszę podczas jazdy w korku, dynamiczne przyspieszenie samochodu oraz komfort jazdy z automatyczną skrzynią biegów” – zapewnił Marek Andruchów, Kierownik Zespołu Administracji Banku BGŻ BNP Paribas. – „Drugi powód wyboru hybrydowych Yarisów jest taki, że założenia, które przyjęliśmy podczas obliczania emisji dwutlenku węgla dla pierwszej partii hybryd, okazały się słuszne. Te samochody faktycznie spalają mniej paliwa, a co za tym idzie, emitują mniej dwutlenku węgla do środowiska. Zauważyliśmy także, że użytkownicy, którzy przesiedli się na samochody hybrydowe, zaczęli dostrzegać, ile hałasu powodują samochody z konwencjonalnymi silnikami i jak dużo spalin emitują”.

„Po pierwszym, pilotażowym programie wszystkie wyniki wskazywały na to, że posiadanie we flocie samochodów hybrydowych ma sens. Co więcej, w odczuciach pracowników jest to nie tylko samochód do pracy, ale coś ekstra. Dlatego nasz klient zdecydował się na kontynuację programu i zakup kolejnej transzy samochodów hybrydowych do floty” – skomentował Tomasz Walbiner, Prezes Zarządu salonu Toyota ANWA Kraków.

Toyota Yaris Hybrid to najmniejszy samochód hybrydowy na rynku i najpopularniejsza hybryda w Europie. O jego atrakcyjności decyduje zwinność auta o niewielkich rozmiarach, małym promieniu skrętu i dynamicznym napędzie, a także niewielkie zużycie paliwa, niskie koszty utrzymania i komfort jazdy. Yaris Hybrid zużywa w miejskich warunkach tylko 3,5 l/100 km benzyny (według standardu WLTP). Hybrydy Toyoty należą do aut zelektryfikowanych – w miejskich warunkach korzystają z samego silnika elektrycznego przez około połowę czasu jazdy. Potwierdzają to niezależne badania Uniwersytetu Rzymskiego oraz Politechniki Krakowskiej.

„Toyota Yaris to nasz najważniejszy model dla biznesu, który cieszy się ogromną popularnością wśród managerów flotowych. Atutem tego auta jest półelektryczny napęd hybrydowy – to jedyny taki model w segmencie B. Coraz większe zainteresowanie firm samochodami hybrydowymi Toyoty przekłada się na kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży tych aut. Obecnie hybrydy stanowią już 27% całkowitej sprzedaży Toyoty w naszym kraju. W przypadku niektórych modeli takich jak crossover Toyota C-HR, wersja hybrydowa stanowi ponad ¾ wszystkich sprzedanych egzemplarzy” – podsumował Mirosław Sochacki, Corporate Sales Manager Toyota Motor Poland.

MOTOMI Magazyn

Więcej na temat marki TOYOTA dowiesz się u naszych partnerów

 

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?