Nowe Renault MEGANE R.S. TROPHY – więcej sportowych genów

Nowe Renault MEGANE R.S. TROPHY proponuje amatorom sportowej jazdy wyższe osiągi i wybitnie sportowy charakter. Nowy model wzmacnia gamę Renault Sport i jest kontynuacją linii Trophy, która pojawiła się wraz z pierwszą generacją Megane R.S.

Nowe Renault MEGANE R.S. TROPHY jest także pierwszym modelem wyposażonym w nową wersję silnika 1.8 l turbo. Jego moc została zwiększona do 300 KM, a moment obrotowy do 420 Nm dzięki zastosowaniu nowatorskich technologii. Dotyczy to zwłaszcza turbosprężarki i układu wydechowego. Nowy silnik może współpracować z manualną skrzynią biegów lub ze skrzynią automatyczną EDC.

W układzie jezdnym Nowego Renault MEGANE R.S. TROPHY zastosowano najnowsze innowacyjne rozwiązania Renault Sport, w tym system 4CONTROL z czterema kołami skrętnymi i amortyzatory z hydraulicznymi odbojnikami przy sprężaniu. W standardzie jest również wyposażone w twardsze zawieszenie Cup, z samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsena®. Nowe Renault MEGANE R.S TROPHY ma przednie tarcze hamulcowe dwumateriałowe, a także specjalne aluminiowe 19’’ obręcze kół o zmniejszonej masie, oferowane tylko w tej wersji, i dopasowane do nich wyczynowe opony Bridgestone.

Dla amatorów mocniejszych doznań z jazdy może być również wyposażone w nowej generacji sportowe siedzenia przednie Recaro pokryte Alcantarą®.

Wersja Trophy to doskonała propozycja dla koneserów poszukujących wyjątkowego samochodu, którym można również jeździć na co dzień i cieszyć się wszystkimi atutami Megane R.S., a zwłaszcza:

• możliwością wyboru trybu jazdy za pomocą systemu Multi-Sense,

• wyjątkowymi parametrami systemu oświetlenia R.S. VISION,

• systemem telemetrycznym R.S. Monitor, który pokazuje poszczególne parametry jazdy.

Od ubiegłego roku biorę udział w procesie rozwoju Megane R.S. Bardzo się cieszę, że w ofercie tego modelu pojawi się jeszcze bardziej sportowa wersja! Każda z nowości wprowadzonych w Renault MEGANE R.S. TROPHY potęguje sportowy charakter tego samochodu. To ważne, by mieć większą moc, lepszą przyczepność dzięki oponom i mocniejsze hamulce o wyższej wytrzymałości. Bardzo cenię sobie również nowe siedzenia, które doskonale trzymają ciało, a jest to bardzo ważne podczas sportowej jazdy – Nico Hülkenberg, kierowca Renault Sport Formula One Team i ambasador Renault Sport

MOTOMI Magazyn

Więcej na temat samochodów RENAULT dowiesz się u naszego Partnera

 

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?