Nowoczesny, autentyczny design Wranglera.

Nowy Jeep Wrangler został zbudowany zgodnie z estetyką muskularnego wyglądu, która jest natychmiast rozpoznawalna dzięki tradycyjnym akcentom stylistycznym Jeepa: począwszy od okrągłych reflektorów po siedmioszczelinowy grill; począwszy od trapezoidalnych nadkoli po widoczne zawiasy; od składanej przedniej szyby po sportowy pałąk; od wyjmowanych drzwi po konfiguracje do jazdy pod gołym niebem z twardym lub miękkim dachem.

 

Nowy design nadwozia Wranglera jest odważny i surowy, z szerokim rozstawem osi i obniżoną linią dachu. Większe okna mają zapewniać lepszą widoczność na zewnątrz, szczególnie podczas podróży po ekstremalnych szlakach.

 

Zespół projektantów Jeepa nadał legendarnemu siedmioszczelinowemu grillowi bardziej nowoczesny wygląd, w którym obie zewnętrzne szczeliny grilla przecinają się z przednimi reflektorami, co jest wyrazem hołdu dla legendarnego modelu CJ. Górna część grilla w kształcie trapezu została delikatnie przesunięta do tylu w celu poprawienia właściwości aerodynamicznych. 

 

W wersjach wyposażenia Sahara i Rubicon, dostępne LED-owe reflektory i światła przeciwmgielne dają wyraźne białe światło i sprawiają, że Wranagler ma zdecydowanie wyróżniający go wygląd. Światła do jazdy dziennej tworzą teraz aureolę wokół zewnętrznego obwodu przednich reflektorów oraz standardowe LED-owe kierunkowskazy zostały umieszczone w przedniej części trapezoidalnych nadkoli. W tylnej części, tradycyjne kwadratowe tylne światła mają funkcję oświetlenia LED.

Szyba przednia jest zdecydowanie większa i optymalnie pochylona, poprawiając tym samym aerodynamikę, a dzięki nowej, ulepszonej konstrukcji usprawniono mechanizm jej składania. By położyć ją na maskę wystarczy odkręcić zaledwie 4 śruby.  Nowy Jeep Wrangler wyposażony jest w nowe pałąki przeciwkapotażowe, które pełnią funkcję klatki bezpieczeństwa i ciągną się przez całą długość karoserii, stanowiąc część słupków A. Konstrukcja ta zwiększa bezpieczeństwo, a lusterko wsteczne może pozostać na swoim miejscu nawet po złożeniu przedniej szyby.
Dwuczęściowe nadkola w kolorze nadwozia z czarną dolną listwą są w standardzie w wersji Sahara.

 

Nowe, lekkie i wytrzymałe aluminiowe drzwi są łatwe do demontażu za pomocą klucza z końcówką Torx (rozmiar końcówki jest wytłoczony bezpośrednio na zawiasach).

Wszystkie modele Wrangler są teraz wyposażone w sportowy pałąk w kolorze nadwozia przyspawany do nadwozia i z wbudowanymi uchwytami.

 

Jeep Wrangler to unikalny samochód dzięki kilku kombinacjom oferowanym jego użytkownikom, po to, by móc cieszyć się przygodami przeżywanymi podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową. Dzięki różnym rozwiązaniom przedniej szyby i dachów model oferuje Klientom wybór spośród licznych możliwych konfiguracji.

 

Nowy Jeep Wrangler, jako jedyny dostępny na rynku prawdziwy SUV z napędem 4×4 umożliwia jazdę z w pełni otwartą przestrzenią nad głową, oferując różne kombinacje dachów i zapewniając jeszcze większe poczucie wolności. 

Nowy, łatwy w obsłudze, sterowany elektrycznie dach Sky One-Touch spełnia obietnicę Wranglera dotyczącą użyteczności i możliwości przeżywania przygód, umożliwiając pasażerom poprzez naciśnięcie przycisku pełne otwarcie dachu z płótna na całej długości samochodu.

Dodatkowo, w nowym Wranglerze dostępne są jeszcze dwie inne konfiguracje dachu: nowy miękki dach bez zamkowy Premium Sunrider oraz nowy, lżejszy, łatwy w obsłudze, zdejmowany twardy dach Freedom Top składający się z trzech paneli.

 

Miękki dach Premium Sunrider został ulepszony poprzez dodanie dwóch dodatkowych profili podtrzymujących tkaninę. Ta nowa konstrukcja pomaga wyciszyć szum wiatru i umożliwia łatwiejszy dostęp do położenia częściowego i całkowitego otwarcia dachu.

Modułowy twardy dach Freedom Top ma łatwą w obsłudze 3-częściową budowę. Ulepszono go, wprowadzając lżejsze panele Freedom oraz zmodyfikowane zatrzaski umożliwiające szybsze zdejmowanie i zakładanie twardego dachu. Zależnie od wersji, dach Freedom Top jest dostępny albo w kolorze nadwozia, albo w kolorze czarnym.

 

Ostatnią, choć nie mniej ważną nowością jest obniżenie o około 300 mm uchwytu na koło zapasowe, dla zapewnienia lepszej widoczności zarówno kierowcy, jak i pasażerów.

 

Ekskluzywny pakiet Overland, dostępny na zamówienie, zapewnia bardziej ekskluzywny wygląd wersji Sahara. Pakiet ten zawiera unikalne 18” aluminiowe obręcze kół, grill w kolorze nadwozia z wlotami powietrza oraz obrysami przednich reflektorów w jasnym kolorze, twardą pokrywę koła zapasowego w kolorze nadwozia oraz logo Overland. Niepowtarzalne nadwozie w pakiecie Overland uzupełnia dedykowane wnętrze ze skórzaną tapicerką oraz LED-owe światła.

 

Nowy Wrangler oferuje do wyboru szeroką gamę wzorów kół. Wersja Sport jest dostępna ze standardowymi 17” polerowanymi, lakierowanymi felgami aluminiowymi. Wersja Sahara posiada w standardzie 18” aluminiowe koła i opcjonalne 18” koła ze specjalnym wykończeniem dostępnym w pakiecie Overland. Urodzony poszukiwacz przygód, Rubicon, wyposażony jest w standardzie w 17” lakierowane, polerowane aluminiowe felgi z 32” oponami Goodrich Mud-Terrain BF i opcjonalnymi 17-calowymi aluminiowymi kołami o specjalnym wzorze z czarnym, polerowanym wykończeniem. Konfiguracje te mogą się zmieniać w zależności od potrzeb i specyfikacji rynków.

 

Nowy Jeep Wrangler będzie dostępny w 10 różnych kolorach nadwozia: czarny Black, czerwony Firecracker Red, srebrny Billet Silver Metallic, biały Bright White, Granite Crystal Metallic, żółty Hellayella, niebieski Ocean Blue, pomarańczowy Punk’n Metallic, zielony Mojito i szary Sting Grey.

MOTOMI Magazyn

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?