Warszawa doceniona jako Europejska Metropolia

Pierwszy DS Store działa już w Warszawie, a do końca 2018 roku planowane jest otwarcie kolejnych: w Krakowie, Katowicach i Łodzi. Jednak to dopiero początek planów związanych z rozwinięciem sieci dealerskiej. Krzysztof Gacek, Brand Manager DS Automobiles powiedział: „Chcemy pokryć siecią DS główne aglomeracje w Polsce, stąd w następnym roku dołączymy Wrocław, Poznań, Trójmiasto i Szczecin, tak aby w 2020 roku mieć osiem lokalizacji w Polsce”.

W DS Store dostępny jest przede wszystkim flagowy model marki DS – DS 7 Crossback, który jest zapowiedzią drugiej generacji modeli marki DS. To samochód, który łączy w sobie szykowne i stylowe wnętrze z bardzo zaawansowanymi technologiami. W projektowaniu wnętrza wspierali markę rzemieślnicy wyróżnieni nagrodą Francuskiej Izby Rzemieślniczej. Kluczową wartością marki DS jest personalizacja: klient ma do wyboru cztery inspiracje, które pozwalają dostosować wnętrze do gustów i wymagań. DS7 to również wyjątkowe akcenty: wzór giloszowy ‘Clous de Paris’, przełączniki wykończone kryształem, zegarek B.R.M R180 czy perłowe przeszycia. Nowy SUV marki DS został wyposażony w najnowocześniejsze technologie, które wspomagają kierowcę w prowadzeniu samochodu. Jedną z nich jest DS Night Vision, który za pomocą kamery na podczerwień optymalizuje widoczność w nocy. Ostrzega kierowcę, wykrywając pieszych i zwierzęta poruszających się drogą w odległości do 100 metrów. Kolejnym rozwiązaniem jest zawieszenie DS Active Scan Suspension, które dzięki kamerze i czujnikom dostosowuje swój charakter pracy do warunków drogowych, zapewniając użytkownikom wyjątkowy komfort podróżowania.

Marcin Kąkol, DS Product & Services Manager, podsumował: „Marka DS kusi potencjalnych klientów jakością wykonania, niezwykle precyzyjnym wykończeniem, spasowaniem materiałów wewnątrz samochodu, detalami, które przyciągają uwagę i najnowszymi technologiami.”

Klienci mogą skonfigurować swój wymarzony samochód online, a zakup sfinalizować w salonie w obecności specjalisty. Naprzeciw ogromnym możliwościom konfiguracji wychodzi DS Virtual Vision, w który wyposażone będą obiekty. To fotel połączony z okularami 3D, dzięki którym klienci mogą obejrzeć w rzeczywistości wybrany przez siebie samochód w dowolnej konfiguracji lakieru, tapicerki i elementów stylistycznych.

MOTOMI Magazyn
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?