Nowy NISSAN LEAF już w sprzedaży

Nissan LEAF, najlepiej sprzedający się zeroemisyjny samochód elektryczny na świecie, od jest już dostępny w 16 salonach Nissana w niemal wszystkich największych miastach w Polsce*. Wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania reklamowa.

Pierwsze egzemplarze nowego Nissana LEAF opuściły linię produkcyjną Nissana w brytyjskim Sunderland w grudniu 2017 roku. Najnowsza generacja zeroemisyjnego modelu cieszy się ogromną popularnością– do tej pory już ponad 19 000 klientów w Europie złożyło zamówienie na ten model, co oznacza, że średnio co 12 minut zamawiany jest kolejny egzemplarz. Pierwsze sztuki nowego Nissana LEAF właśnie trafiły do polskich salonów.

Stuprocentowo elektryczny Nissan LEAF został gruntownie zmodernizowany w stosunku do poprzedniej generacji, wprowadzając do segmentu samochodów elektrycznych zupełnie nową jakość oraz szereg innowacyjnych technologii. W nowym modelu zastosowano między innymi unikalny system e-Pedal, który umożliwia kierowcy ruszanie, przyspieszanie, zmniejszanie prędkości i zatrzymywanie samochodu tylko poprzez regulowanie nacisku na pedał przyspieszenia. Nowy Nissan LEAF jako pierwszy model w gamie europejskiej wyposażony został w ProPILOT – zaawansowany system wspomagający kierowcę podczas jazdy autostradowej lub po drogach szybkiego ruchu, automatycznie kontrolujący prędkość i odległość od pojazdu poprzedzającego, a także utrzymujący samochód pośrodku pasa ruchu. Nowością jest także ProPILOT Park – funkcja umożliwiająca autonomiczne parkowanie nowego Nissana LEAF za pomocą jednego przycisku, korzystająca z zaawansowanej technologii przetwarzania obrazu z czterech kamer o wysokiej rozdzielczości oraz sygnałów z 12 czujników ultradźwiękowych rozmieszczonych ze wszystkich stron pojazdu.

Nissan LEAF drugiej generacji jest jednym z pierwszych samochodów, przetestowanych w ramach nowego, restrykcyjnego protokołu, tzw. WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), uzyskując w cyklu mieszanym zasięg 270 km, natomiast w warunkach wyłącznie miejskich – do 415 km na jednym ładowaniu.

„Nowoczesne technologie nowego Nissana LEAF są proste w obsłudze i intuicyjne, dzięki czemu kierowca ma niezrównaną przyjemność z jazdy. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom udało nam się połączyć funkcjonalność nowoczesnego samochodu z technologią przyjazną dla środowiska. Od dziś LEAF jest już w polskich salonach i polscy klienci nie muszą nam wierzyć na słowo – mogą sami udać się do wybranych salonów, zobaczyć oraz przetestować nowego Nissana LEAF. Przyszłość motoryzacji zaczyna się dziś!” – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.

Wyższa jakość, obniżone ceny

Jeszcze przed pojawieniem się samochodów w salonach Nissan obniżył ceny nowego elektrycznego modelu LEAF o wartość akcyzy, uprzedzając wprowadzenie w życie Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych. W wyniku zmian nowy LEAF stał się tańszy o 3,1%, a zatem jego bazowa cena to 134 691 zł brutto. Dodatkowo, przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają kartę RFID do sieci ładowarek firmy Greenway, a na niej 3100 złotych brutto. Średnio kwota ta wystarczy nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200.

Oferta promocyjna obejmuje także atrakcyjne programy finansowania zakupu pojazdu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Przykładowo w leasingu SELECT nowy Nissan LEAF Visia 40 kWh dostępny jest już za 797 zł netto miesięcznie**.

Premierze nowego Nissana LEAF w Polsce towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która koncentruje się przede wszystkim na nowatorskich technologiach nowego Nissana LEAF oraz aspektach Inteligentnej Mobilności Nissana. Kampania obejmie główne kanały TV, kilkanaście kanałów tematycznych oraz największe polskie portale internetowe.

Nowy Nissan LEAF otrzymał dotychczas kilkanaście prestiżowych nagród branżowych, w tym niedawny tytuł najlepszego samochodu elektrycznego w plebiscycie magazynu What Car?.

*Lista dealerów, u których dostępny jest nowy Nissan LEAF:

Nazwa dealera

Miasto

1

Polmotor

Szczecin

2

Polmotor

Szczecin

3

Japan Motors Jasnogórska

Kraków

4

Japan Motors Powstańców Śląskich

Kraków

5

Japan Motors

Sosnowiec

6

Japan Motors

Poznań

7

ABT Autoniss

Lublin

8

Impwar

Legnica

9

Impwar

Wrocław

10

Mazur

Wałbrzych

11

Zdunek K.M.J.

Gdańsk

12

Zaborowski

Warszawa

13

Wasilewski

Ełk

14

Vip Car

Opole

15

Mad Mobil

Rybnik

16

Nivette

Warszawa

** Wpłata początkowa 30%, okres leasingu 36 miesięcy.

MOTOMI Magazyn

Toyota największym producentem aut na świecie

    Forbes opublikował wyniki produkcji samochodów na świecie za pierwsze pięć miesięcy 2017 roku. Dane pokazują, że na pierwsze miejsce powrócił koncern Toyota.   Za okres od stycznia do maja bieżącego roku Toyota wyprodukowała w sumie 4 375 682 samochody, uzyskując wzrost rok do roku na poziomie 5,6 proc. Na drugim miejscu wśród największych producentów znalazł się alians Renault-Nissan z wynikiem 4 370 093 wyprodukowanych aut i wzrostem 8,4 proc. Koncern Volkswagena, który w 2016 roku pojawił się […]

0 komentarzy

Jak powstają kolory, które pobudzają zmysły

Jak odkryć nowy kolor? Mimo iż gama lakierów SEAT-a posiada szeroki wachlarz pięknych odcieni, jego zespół projektantów wciąż wymyśla nowe możliwości. Zmysły, intuicja i wyobraźnia – to ich jedyne narzędzia w tworzeniu samochodowej przyszłości. Jest takie powiedzenie: jeśli uważasz, że ludzka wyobraźnia nie ma granic, spróbuj wymyślić nowy kolor. Dla projektantów SEAT-a to chleb powszedni. Wykorzystując różne inspiracje i wspinając się na szczyt wyobraźni wciąż odrywają nowe odcienie […]

0 komentarzy

Wirtualna rewolucja w motoryzacji, czyli jak dziś pracują inżynierowie

Duże pomieszczenie, a w nim dwóch inżynierów, komputer i okulary wirtualnej rzeczywistości (VR) – tak dziś wygląda praca nad prototypem SEAT-a. Dzięki nowoczesnym technologiom hiszpański producent potrzebuje aż o połowę mniej wzorców niż przed wirtualną erą. VR skraca proces projektowania, ułatwia codzienną pracę inżynierów, oszczędza ich czas i pieniądze Klientów. 30% – tyle czasu dzięki wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości (VR) zaoszczędził SEAT podczas projektowania prototypu swojego pierwszego SUV-a. […]

0 komentarzy

Do jakości trzeba „mieć nosa”!!!

  Specjalny zespół chemików jest zaangażowany w prace nad powstawaniem samochodów marki SEAT. Jego członkowie badają zapachy produkowanych aut. Dział Jakości przeprowadza rocznie ponad 400 testów mających zagwarantować użytkownikom przyjemne wrażenia zapachowe podczas jazdy. Mało kto zdaje sobie sprawę, że zmysły wykorzystywane są również w trakcie procesu tworzenia samochodu. Chemiczka María José López podczas pracy dla SEAT-a korzysta przede wszystkim ze zmysłu węchu, dzięki któremu wraz […]

0 komentarzy

Produkcja SEAT-a od A do Z – jak powstaje nowy samochód?

  Na imponującej powierzchni 2,8 miliona metrów kwadratowych, odpowiadającej aż 400 boiskom do piłki nożnej, trwa praca projektantów i inżynierów SEAT-a. Co roku z taśmy produkcyjnej w hiszpańskiej fabryce w Martorell zjeżdża 400 000 nowych samochodów – w tym roku dołączy do nich także m.in. nowa generacja kultowej Ibizy. Jak wygląda projektowanie SEAT-a od A do Z w liczbach? Od pierwszego pomysłu do wyjazdu auta z fabryki mijają cztery lata. Każdy nowy model SEAT-a pojawia się najpierw […]

0 komentarzy

Najciekawsze zawody w fabryce samochodów

Projektanci, inżynierowie czy pracownicy linii montażowej to z pewnością najbardziej typowe zawody związane z produkcją nowego samochodu. Tymczasem zanim auto wyjedzie na drogi, przechodzi liczne testy prowadzone przez wykwalifikowanych pracowników fabryki. Poznaj niezwykłe zawody związane z produkcją SEAT-a! W teorii wszyscy wiemy, jak powstają samochody, którymi jeździmy na co dzień; najpierw szkic, potem prototyp, testy, wersje produkcyjne… Za wszystkie te etapy odpowiedzialni są projektanci, inżynierowie i doświadczeni kierowcy. Okazuje się jednak, […]

0 komentarzy

1400 dni wytężonej pracy, czyli od pomysłu do nowego modelu

1400 dni, ponad 1000 szkiców, 5000 kilogramów gliny i 1000 litrów farby. Do zaprojektowania nowego modelu samochodu potrzeba jednak o wiele więcej składników. To aż cztery lata wytężonej pracy kreatorów, która zaczyna się od prostych szkiców ołówkiem, przygotowania glinianych form, mieszania farb i wybierania faktury materiałów. Wszystko to po to, aby sprostać wysokim wymaganiom klientów, którzy wybierają nowego SEAT-a z myślą o swoim komforcie.   Jak powstaje nowe auto, od pierwszego szkicu do jego […]

0 komentarzy

Linie produkcyjne Audi: praca w egzoszkielecie pomaga uniknąć bólu pleców

Audi pracuje nad sposobami eliminacji bólu pleców osób zatrudnionych w procesie produkcyjnym samochodów. Pomóc ma w tym egzoszkielet. Ten ergonomiczny przyrząd wspomaga czynności podnoszenia i przenoszenia ciężkich przedmiotów oraz redukuje napięcia mięśni pleców. Egzoszkielet testowany jest na wybranych stanowiskach pracy w działach logistyki, w walcowni i na liniach montażu fabryk Audi w Ingolstadt i w Neckarsulm. Specjalny egzoszkielet, ważący zaledwie ok. 3 kilogramów, pracownik nosi na sobie. Całość to jakby metalowa rama, gdzie elementy wzmacniające […]

0 komentarzy

 Zapachowa ilustracja SEAT-a Ateca: jak pachnie auto stworzone w Barcelonie?

  Jest ożywczy jak zapach dojrzałych pomarańczy, pikanterii dodaje mu kardamon i różowy pieprz, a majestatu i prestiżu – nuty drzewne i zmysłowy aromat paczuli. Taki jest SEAT Ateca – luksusowy zapach inspirowany pierwszym SUV-em hiszpańskiej marki.   Charakterystyczny i nowatorski śródziemnomorski bukiet powstał podczas polskiej premiery pierwszego SUV-a SEAT-a w Toruniu. Sesję kreowania zapachu przeprowadzili senselierzy ze studia Mo61 Perfume Lab, profesjonalnego laboratorium perfum; w trakcie spotkania […]

0 komentarzy
Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?