Genewa 2018 – Narodziny nowej marki – CUPRA

W koncernie VOLKSWAGEN wszystko było dokładnie poukładane: Audi było ofertą dla klientów klasy Prestiż, Volkswagen dla klasy średniej, Skoda dla osób poszukujących modeli popularnych, a SEAT dla miłośników sportowego stylu. Ponieważ większość modeli obecnie oferowana jest na wspólnych platformach, faktycznie różnice dotyczą jedynie stylizacji, poziomu dodatków komfortowych (grubość szyb, materiały tłumiące), wyposażenia i jakości wykończenia wnętrza (ceny/standardu).

Niestety Seat, który miał być tą sportową marką w rodzinie (coś jak odpowiednik Alfy Romeo) coraz bardziej zaczął się zbliżać do Skody. Zachowywał wprawdzie charakterystyczne ostre linie, sugerujące sportowy design, ale były to raczej zabiegi stylistyczne.

Wyjściem z tej sytuacji było więc… stworzenie nowej marki. Marki która będzie nieodzownie kojarzyć się ze sportowym stylem.  Tak powstała marka CUPRA

CUPRA, przez lata istniejąca jako najbardziej dynamiczna odsłona SEAT-a, zyskała więc własną elektryzującą tożsamość, którą z dumą zaprezentowała przed szeroką publicznością podczas genewskich targów. Pierwszym modelem CUPRA, dostępnym dla Klientów jeszcze w 2018 roku, będzie pierwszy SUV SEAT-a: Ateca.

Zaprezentowano także elektryczny model sportowy Cupra.

Jak podoba Ci się ten projekt i „nowe modele”?

MOTOMI Magazyn Boguslaw Korzeniowski  (Genewa)



Wpisów nie znaleziono

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?