Nowe RENAULT KOLEOS partnerem podróży po świecie Desingu

Renault Polska użyczy Nowego Koleosa w wersji INITIALE PARIS 2.0 dCi 175 X-Tronic 4X4 dr Krystynie Łuczak-Surówce, historykowi i krytykowi designu. Krystyna Łuczak-Surówka jest wykładowcą Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz prowadzi wiele działań promujących polski design. Tworzy portal internetowy designby.pl, prowadzi wykłady i prezentacje, organizuje wystawy i inne wydarzenia związane z tematem designu.

Krystyna Łuczak-Surówka jest absolwentką Instytutu Historii Sztuki Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie obroniła pracę magisterską, a później doktorską z historii polskiego wzornictwa. Obecnie łączy działalność akademicką z promowaniem osiągnięć polskiego designu. Oceniała także prace w tegorocznej edycji konkursu dla młodych projektantów RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Przekazane, Nowe Renault Koleos umożliwi jej dojazdy nie tylko na wystawy i festiwale poświęcone designowi, ale także ułatwi organizowanie akcji DESIGN DLA ZWIERZĄT, odbywającej się cyklicznie od 2011 roku, której Krystyna Łuczak-Surówka jest pomysłodawczynią.

Nowe Renault Koleos

Nowe Renault Koleos łączy atletyczny styl SUV-a z jakością wykończenia typową dla dużej limuzyny. Przekazane auto w wersji INITIALE PARIS wyraża kwintesencję know-how Grupy Renault pod względem elegancji, komfortu i wyposażenia. Zastosowano w nim atrakcyjne wytrzymałe materiały wykończeniowe, takie jak satynowany ultracienki chrom czy skórzaną tapicerkę o kontrastowych przeszyciach. Auto posiada duży prześwit i oferuje technologię napędu na cztery koła All Mode 4×4-i®, zapewniającą wyjątkową swobodę poruszania się po różnych nawierzchniach. Samochód gwarantuje komfort podróżowania dzięki takim rozwiązaniom jak podgrzewane i wentylowane przednie fotele, system multimedialny R-LINK 2 z ekranem dotykowym o przekątnej 8,7 cala z dostępem do usług online, system nagłośnienia Bose® Surrond Sound czy elektrycznie i bezdotykowo otwierana klapa bagażnika.

Renault i design

Dla Renault design stanowi istotny element planu strategicznego. Kilka lat temu Renault zapoczątkowało nową strategię designu, która jest bardziej emocjonalna i odwołuje się do różnych etapów w życiu człowieka. Od 2012 roku modele Clio, Captur, Twingo, Espace, Kadjar, Talisman, Mégane i Koleos wniosły do marki zupełnie nową dynamikę. Hasło marki, „RENAULT – Passion for life”, odzwierciedla odnowę samochodów, które pozwalają swoim użytkownikom cieszyć się pełnią życia. Kolejne modele samochodów zyskują nowy design, opierający się na prostych, zmysłowych i ciepłych formach. Atrakcyjny design oraz starannie dopracowane detale zwiększają przyjemność jazdy, a innowacyjne rozwiązania technologiczne ułatwiają codzienne czynności i gwarantują bezpieczeństwo.

Renault wspiera także młodych projektantów. Konkurs RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION daje im szansę wejść w świat car designu, a autor najlepszego projektu ma możliwość odwiedzenia Dyrekcji Designu Renault w Paryżu, by zobaczyć, jak wygląda praca projektantów jednego z największych koncernów samochodowych na świecie.

MOTOMI Magazyn

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?