Najmocniejsze limuzyny V8 dla prezesa

luksuslove_1

 

Sprzedaż najmocniejszych samochodów w klasie premium niezmiennie rośnie odnotowując kolejne rekordy. Dobrym  przykładem na potwierdzenie tego trendu jest dynamicznie rozwijający się polski rynek.

 

– Sprzedaż samochodów premium w najmocniejszych wersjach silnikowych na przestrzeni ostatnich lat wzrasta w Polsce o 100 proc. rok do roku – potwierdza Michał Sztorc, ekspert PremiumMoto.pl – W przypadku Mercedesa AMG w latach 2011 – 2016 odnotowano aż 22- krotny wzrost, a Polska jest czwartym rynkiem w Europie dla AMG. Podobnie jest w przypadku BMW – sprzedaż modeli sportowej linii M na naszym rynku wzrosła czterokrotnie od 2014 roku.

 

Wartość rynku samochodów klasy premium jest w Polsce szacowana na 8,8 mld zł – czytamy w ostatnim raporcie KPMG – i jest to największy segment dóbr. Według analityków cena samochodu luksusowego zaczyna się od 215 tys. zł. Specjaliści z KPMG szacują, że obecny rok w segmencie klasy premium będzie jeszcze lepszy. Rynek samochodów luksusowych ma rosnąć w ciągu najbliższych lat średnio o 10 proc. rocznie.

 

Limuzyny klasy premium wyposażone w silnik V8 umiejętnie łączą osiągi z komfortem podróżowania. Oprócz wysokich mocy oferują również luksusowe wyposażenie. Sprawdzamy, jakie modele oferują najwięksi gracze na rynku.

 

Lexus GS F

 

Ten sportowy sedan Lexusa wyposażony jest w silnik V8 o pojemności pięciu litrów i mocy na poziomie 477 KM. Przyspieszenie od zera do 100 km/h zajmuje mu 4,6 sekundy, a prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 270 km/h.

 

Jak przystało na samochód klasy premium, Lexus GS F występuje w jednej, bogatej odmianie Prestige – kosztuje ona 445 900 zł. Na liście wyposażenia znalazło się praktycznie wszystko. Między innymi światła LED, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym i z asystentem Climate Concierge, asystent parkowania (wskazówki i obraz z kamery na ekranie multimedialnym), aktywne zawieszenie o zmiennej charakterystyce, kolorowy projektor Head-Up Display (HUD) oraz 8-calowy wyświetlacz multimedialny i system rozpoznawania znaków drogowych.

 

GS F wyposażony jest również w dodatkowe systemy zwiększające bezpieczeństwo Lexus Safety System+, w skład którego wchodzi między innymi system automatycznego hamowania awaryjnego, funkcja ostrzegająca kierowcę o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu i samoczynnie pomagająca utrzymać tor jazdy na oznakowanym pasie ruchu, a także aktywny tempomat.

 

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

 

Najmocniejsza odmiana Klasy E została wyposażona w silnik V8 o pojemności 4 litrów i mocy 612 KM. Jego ceny zaczynają się od 600 tys. zł.

 

Na liście wyposażenia znalazły się między innymi reflektory LED, 3-strefowa klimatyzacja automatyczna i podgrzewane przednie fotele. Dopłaty wymaga między innymi asystent utrzymania pasa ruchu kosztujący 4,4 tys. zł, pakiet parkowania z kamerą 360 (3,6 tys. zł), natomiast Pakiet Technologiczny (elektroniczny zestaw wskaźników, asystent rozpoznawania znaków drogowych i Comand Online) został wyceniony na 12,5 tys. zł.

 

Porsche Panamera Turbo

 

Samochód napędzany jest silnikiem V8 o pojemności 3,9 litra i mocy 550 KM. Prędkość maksymalna pojazdu to 306 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 3,6 sekundy.

 

Cena bazowa auta to 759 tys. zł. Na liście wyposażenie znalazły się między innymi przyciemnione termoizolacyjne szyby w całym samochodzie, tempomat i zestaw audio z 14 głośnikami oraz subwooferem, o łącznej mocy 710 W. Chcąc doposażyć ten model np. w asystenta parkowania z kamerą cofania, trzeba przygotować się do wydatku na poziomie 7 tys. zł.

 

Maserati Quattroporte GTS

 

Włoską limuzynę napędza silnik V8 o pojemności 3,8 litra i mocy 530 KM. Dzięki niemu samochód może rozpędzić się do 310 km/h, a sprint do „setki” zajmuje mu 4,7 sekundy. Ceny tego samochodu zaczynają się od 186 tys. euro, czyli od około 795 tys. zł

 

Na liście wyposażenia znalazły się między innymi system m.in. Maserati Touch Control, regulowana wysokość pedałów oraz 15-głośnikowy system audio.

 

Audi S6 Limousine

 

Pod maską tej niemieckiej limuzyny również pracuje silnik V8. Ma on pojemność 4 litrów i oferuje  moc 450 KM. Rozpędzanie od 0 do 100 km/h trwa 4,4 sekundy.

 

Ceny tego modelu zaczynają się od 398500 zł za wersję podstawową. Dopłaty wymagają np. system rozpoznawania znaków drogowych (850 zł) i kamera cofania z asystentem parkowania (4,3 tys. zł).

 

Dodatkowej inwestycji wymagają również systemy zwiększające bezpieczeństwo. Asystent pasa ruchu kosztuje 3 tys. zł, natomiast aktywny tempomat to koszt na poziomie 11 tys. zł.

 

Inf ComplexPR/zdj Producenci

Miejskie auta ze 100-konnymi benzynowymi silnikami – przegląd polskiego rynku

  Samochody wyposażone w silnik Diesla stają się coraz mniej popularne, a ich udział na rynku globalnym – po raz pierwszy w historii – spadł w tym roku do poziomu poniżej 50 proc. Równocześnie zyskują auta napędzane silnikami benzynowymi. Sprawdzamy, ile kosztują dostępne na polskim rynku modele segmentu B zasilane 100-konnymi silnikami benzynowymi.    

0 komentarzy

Top 10: Flotowe hity w natarciu – zestawienie kombi segmentu C dla firm!

Menadżerowie flot samochodowych podczas zakupów nowych pojazdów kierują się kilkoma zasadami. Przede wszystkim liczy się rozsądna cena. Poza tym auto, którym poruszają się firmowi pracownicy, musi być oszczędne, bezpieczne oraz reprezentacyjne. Czy jest segment, który idealnie łączy te wszystkie cechy? Jak najbardziej! Mowa o kompaktach. Dziś przejrzymy rynkową ofertę samochodów segmentu C w wersji kombi.

0 komentarzy

Luksusowe SUV-y z napędem hybrydowym – przegląd rynku

 Każdy chcący liczyć się na rynku producent ma już w swojej ofercie SUV-a. Nic dziwnego, segment ten bezustannie odnotowuje wzrosty. Modele z takim nadwoziem upodobali sobie przede wszystkim klienci instytucjonalni, którzy w Polsce – wg Samar – odpowiadają ponad 60 proc. wszystkich rejestracji aut nowych. Przedstawiamy pięć luksusowych SUV-ów z napędem hybrydowym, które można kupić

0 komentarzy

Stylowo w miejskiej aglomeracji – przegląd rynku

Małe samochody miejskie nie muszą być stonowane i szablonowe. Na rynku można znaleźć wiele modeli, które podkreślą osobowość swojego posiadacza, ale również mogą stać się charakterystyczną motoryzacyjną wizytówką firmy. Co więcej, producenci coraz częściej oferują szeroką możliwość personalizacji takich modeli – można więc już na etapie zakupu dostosować wizualny styl auta do swoich potrzeb.  

0 komentarzy

Najbardziej innowacyjne eco-samochody dla managera

Samochody z napędem elektrycznym lub hybrydowym plug-in stają się coraz bardziej popularne również w Polsce. Kierowcy doceniają w nich nie tylko dbałość o środowisko, ale również innowacyjne systemy poprawiające wydajność układu napędowego. Oto najbardziej innowacyjne modele ładowane z gniazdka, które idealnie sprawdzą się jako wizytówka nowoczesnej firmy.     Toyota Prius Plug-in Hybrid Druga generacja

0 komentarzy

Ile kosztuje benzynowy sedan segmentu D – oferta popularnych w Polsce marek

Sedan klasy średniej może stanowić wizytówkę dla firmy lub być częścią benefitów dla średniej kadry zarządzającej. Samochody tego segmentu łączą dobre wyposażenie i prestiżowy wygląd z relatywnie niską ceną. Sprawdzamy ile kosztują podstawowe wersje wyposażenia benzynowych sedanów dostępnych na polskim rynku.   Toyota Avensis Ceny tego japońskiego sedana w specjalnej wersji wyposażeniowej Sprint zaczynają się

0 komentarzy

Top 10: Flotowy segment B – jakie auta wybierają firmy?

Segment B niezmiennie od dziesięcioleci bije rekordy w Europie. Czemu małe hatchbacki są chętnie wybierane? Przede wszystkim z uwagi na rozsądną cenę, łatwość poruszania się po mieście, coraz wyższy poziom technologicznej dojrzałości i oczywiście możliwość minimalizowania kosztów eksploatacji. Lista zalet aut segmentu B jest dostrzegana nie tylko przez klientów prywatnych, ale także firmowych. Widać to

0 komentarzy

Najmocniejsze limuzyny V8 dla prezesa

  Sprzedaż najmocniejszych samochodów w klasie premium niezmiennie rośnie odnotowując kolejne rekordy. Dobrym  przykładem na potwierdzenie tego trendu jest dynamicznie rozwijający się polski rynek.   – Sprzedaż samochodów premium w najmocniejszych wersjach silnikowych na przestrzeni ostatnich lat wzrasta w Polsce o 100 proc. rok do roku – potwierdza Michał Sztorc, ekspert PremiumMoto.pl – W przypadku

0 komentarzy

TOP10 – jakie hybrydy kupują Polacy?

    Pierwszy kwartał 2017 roku można uznać za bardzo udany dla polskiej branży motoryzacyjnej. Wzrost segmentu samochodów nowych wynosi 11,2 procenta, można również zaobserwować dynamiczny rozwój segmentu aut z napędem alternatywnym – na poziomie 95,7 procenta.   Raport przygotowany przez Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego i instytut KPMG pokazuje, że w pierwszym kwartale 2016 roku

0 komentarzy

Ile kosztuje luksus w klasie crossoverów

Według informacji podanych przez firmę analityczną JATO, największe wzrosty wśród wszystkich segmentów nowych samochodów odnotował segment SUV/crossover. Raport PZPM pokazał natomiast, że za zwiększoną sprzedaż w dużej mierze odpowiadają klienci instytucjonalni.     Z najnowszego raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego wynika, że wzrost rejestracji nowych samochodów od początku tego roku wyniósł 17,2 procent. Za ten

0 komentarzy

Samochody segmentu B – co i za ile, czyli najpopularniejsze pod lupą

Modele segmentu B stanowią przy zakupach flotowych idealny kompromis pomiędzy niewielkimi autami miejskimi a droższymi kompaktami. Dzisiaj nawet te najtańsze wersje posiadają szereg udogodnień oraz cenione przez firmy dodatkowe systemy bezpieczeństwa. Sprawdzamy, co oferują bazowe odmiany popularnych modeli subkompaktowych, a za co trzeba dopłacić.   Toyota Yaris Zmodernizowana Toyota Yaris trzeciej generacji to nowość w

0 komentarzy

Ile kosztuje w Polsce „sportowa zabawka”

Większość z producentów posiada w swojej ofercie samochody aspirujące do miana sportowych, których moc oscyluje w okolicach 300 KM. Prawdziwie sportowe modele z segmentu premium, których moc znacznie przekracza 400 KM stanowią w ofercie rynkowej wyraźną mniejszość. Co więcej, posiadanie takiego auta to nie tylko przyjemność, ale i obowiązek wynikający z dbania o bezpieczeństwo. Według

0 komentarzy
0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *