Fajne reklamy samochodowe, czyli jak się to robi w stylu HOLLYWOOD

1

Tak to się robi w Ameryce. Toyota zrobiła najmocniejszą premierę nowego modelu, godną samochodu przyszłości. Toyota ściągnęła z 1985 roku samego Martiego McFly. Podróżnik w czasie zjawił się nie za sprawą wehikułu czasu, lecz Toyoty Mirai, samochodu na wodór o nazwie „Przyszłość”.

 

Od premiery pierwszej części serii „Powrót do przyszłości” minęły już trzy dekady. Aktorzy Michael J. Fox i Christopher Lloyd spotkali się po latach, żeby porozmawiać o tym, które przewidywania na rok 2015 z drugiego filmu serii się sprawdziły. Nagle rozmowę przerywa im szalony naukowiec, który twierdzi, że pokaże im prawdziwy samochód napędzany śmieciami, który przeniesie ich w czasie.

Czwarty film z serii „Napędzany czymkolwiek” został opublikowany w dniu premiery Toyoty Mirai w Ameryce. Data wejścia na amerykański rynek samochodu o nazwie „Przyszłość” jest nieprzypadkowa. W drugiej części słynnej serii filmowej Marty McFly wylądował wehikułem czasu w przyszłości 21 października 2015. Z tej okazji o 30 lat starsi Marty i doktor Brown, czyli Michael J. Fox i Christopher Lloyd, spotkali się, żeby powspominać rok 2015. Oczywiście ten z „Powrotu do przyszłości II”.
„Przez lata mieliśmy dużo zabawy, przewidując, które fikcyjne wynalazki z drugiego filmu serii rzeczywiście będą w użyciu w 2015 roku – powiedział Michael J. Fox. – dziś, gdy naprawdę znaleźliśmy się w tym momencie, sądzę, że fani będą czerpali mnóstwo frajdy z jazdy samochodem na wodór, w którym Toyota widzi wielką szansę dla transportu. Uważam, że to naprawdę świetny pomysł”.

Obecnie na ulice Kalifornii wyjadą pierwsze Toyoty Mirai, samochody napędzane wodorowymi ogniwami paliwowymi, które według Toyoty są pojazdami przyszłości. Jak pokazała kampania internetowa „Napędzany czymkolwiek”, paliwo wodorowe może być produkowane z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, takich jak słońce, wiatr, woda czy biogaz. Samochody na wodór nie emitują żadnych spalin, a jedynie czystą wodę. Ich wielką zaletą względem aut elektrycznych jest to, że tankuje się je tylko w 3 minuty.

Internetowa kampania „Napędzany czymkolwiek” powstała po to, żeby w ciekawy i zabawny sposób pokazać ogromny potencjał tej technologii – tak dla motoryzacji, jak i dla społeczeństwa. W latach osiemdziesiątych Robert Zemeckis może przewidział produkcję biopaliwa z odpadów i latające samochody, a nawet że Toyota będzie nadal produkować wypasione pick-upy, ale napędzanie auta wodorem przerosło jego wyobrażenia. A tu – proszę. Toyota Mirai wchodzi na amerykański rynek dokładnie 21 października 2015 roku, mając już na koncie ponad 1500 zamówień od spragnionych ekologicznych nowości Kalifornijczyków.

OPRÓCZ TEJ REKLAMY przygotowaliśmy też kilka innych, które odbiegają od standardów do jakich przyzwyczajono nas w TV
inf/zdjęcia Toyota

 

„Napędzany lemoniadą” , czyli z przymrużeniem oka o technikach pozyskiwaniu wodoru – POLSKIE NAPISY

„Napędzany lemoniadą” – trzeci film Toyoty z serii „Napędzany czymkolwiek”, porusza problem marnowania żywności, który można ograniczyć, jeśli zepsutą bądź niepotrzebną żywność, obecnie trafiającą na wysypiska, wykorzystamy do produkcji wodoru. Film w lekki i zabawny sposób porusza bardzo poważny problem, stwarzając najmłodszemu pokoleniu możliwość zaangażowania się. Źródło video: Toyota USA, tłumaczenie: Toyota News PL

0 komentarzy

Samochód napędzany łajnem – z przymrużeniem oka o technikach pozyskiwaniu wodoru – POLSKIE NAPISY

Toyota przygotowała film wyjaśniający, jak produkuje się paliwo wodorowe z… obornika. Jest to pierwszy z pięciu materiałów pod wspólnym tytułem „Napędzane czymkolwiek”, przybliżających metody wytwarzania wodoru do napędzania samochodów na wodorowe ogniwa paliwowe. Wybór tematu pierwszego filmu nie jest przypadkowy – japoński koncern skorzystał z okazji, by odpowiedzieć na wielokrotne zaczepki dyrektora generalnego Tesli, Elona

0 komentarzy

Oświetlenie LED. Reklama Audi wyprodukowana z przymrużeniem oka, czyli Impreza u Wampirów -FILM

Film „Impreza Wampirów” w humorystyczny sposób przedstawia zalety nowoczesnych reflektorów, mających światło podobne do dziennego. film AUDI

0 komentarzy

Fajne reklamy samochodowe, czyli jak się to robi w stylu HOLLYWOOD

Tak to się robi w Ameryce. Toyota zrobiła najmocniejszą premierę nowego modelu, godną samochodu przyszłości. Toyota ściągnęła z 1985 roku samego Martiego McFly. Podróżnik w czasie zjawił się nie za sprawą wehikułu czasu, lecz Toyoty Mirai, samochodu na wodór o nazwie „Przyszłość”.   Od premiery pierwszej części serii „Powrót do przyszłości” minęły już trzy dekady.

0 komentarzy

Nowe logo i kampania nowej Insignii z udziałem Jürgena Kloppa

. „Przyszłość należy do wszystkich” — tak brzmi nowe credo Opla, które podkreśla oczekiwania firmy wobec siebie samej: Opel demokratyzuje przyszłe technologie i stara się, aby stawały się one dostępne dla wszystkich. To podejście jest zakorzenione w historii marki, czego dowodami są: wprowadzenie standardu trójfunkcyjnych katalizatorów (1989 r.), wyposażenie wszystkich samochodów osobowych w pełnowymiarowe poduszki powietrzne (1995 r.), debiut osobistego

0 komentarzy

„Napędzany nurtem Oil Creek” — z przymrużeniem oka o technikach pozyskiwaniu wodoru – POLSKIE NAPISY

Miasto Titusville w Pensylwanii to kolebka przemysłu naftowego — tutaj powstał pierwszy szyb naftowy. Twórcy drugiego filmu z serii „Napędzany czymkolwiek” wybrali właśnie to miejsce, by przedstawić drugą po reformingu parowym metanu metodę pozyskiwania wodoru — elektrolizę wody. Film wyreżyserowali nagrodzeni Oskarem twórcy filmów dokumentalnych, T.J. Martin i Dan Lindsay. Niewielka rzeka, grupa uczniów chemii

0 komentarzy

Reklama Audi Quattro – reklama Audi zrobiona z przymrużeniem oka

Reklama Audi prezentująca zalety napędu quattro na śliskich nawierzchniach film AUDI

0 komentarzy

Nowe Audi A8 debiutuje w filmie przed oficjalną premierą

Oficjalna premiera nowego Audi A8: 11 lipca, Audi Summit, Barcelona. Film „Spider-Man: powrót do domu”, gdzie jeździ A8 będzie 28 czerwca Nowe Audi A8, jeszcze przed oficjalną premierą światową, pojawi się na srebrnym ekranie. Flagowy model koncernu z Ingolstadt wystąpi gościnnie w kinowym hicie wytwórni Marvel, „Spider-Man: powrót do domu.” Fani tej filmowej serii będą pierwszymi,

0 komentarzy

Citroën przedstawia nowe hasło marki „INSPIRED BY YOU”

Po kampanii reklamowej zatytułowanej „Citroën Inspired by You” i zaprezentowanej podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 r., slogan „INSPIRED BY YOU”* staje się nową dewizą marki Citroën. Hasło będzie promowane na stoisku Citroëna podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie. Citroën nieustannie opracowuje i udostępnia klientom na szeroką skalę innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu.

0 komentarzy

Lexus LC kontra F-18

  Przed rozpoczęciem targów motoryzacyjnych w Madrycie, Lexus LC 500 zmierzył się w bazie lotniczej Torrejon z myśliwskim samolotem F-18, czego efektem są spektakularne zdjęcia i nowy klip reklamowy luksusowego coupé.   Zwinny i dynamiczny samochód przyciąga uwagę nie mniej, niż towarzyszący mu naddźwiękowy samolot. Potężny silnik o mocy 467 KM i momencie obrotowym 528

0 komentarzy

Lexus F – samochodowy balet na Fuji Speedway

Wyczynowe Lexusy serii F, wyposażone w potężne silniki i sportowe zawieszenia, słyną ze znakomitej dynamiki i osiągania wielkich prędkości. Wyścigowi kierowcy Lexusa udowodnili, że prowadzone wprawną ręką potrafią również… tańczyć.       Na słynny tor Fuji Speedway, od którego swą nazwę wywodzi wyczynowa linia samochodów Lexus F, wyruszyło pięć potężnych maszyn, które poprowadzili japońscy

0 komentarzy

Filet Nordschleife serwowany przez Lexusa – FILM

Co powstanie gdy znakomity Kucharz i doskonały kierowca spotkają się obok Lexusa RCF na północnej pętli Nurburgring? Wszystko to zarejestrowano na filmie Lexusa Niemcy. MOTOMI.PL

0 komentarzy
1 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *