Citroën przedstawia nowe hasło marki „INSPIRED BY YOU”

Inspired_By_You_LiveIn

Po kampanii reklamowej zatytułowanej „Citroën Inspired by You” i zaprezentowanej podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2016 r., slogan „INSPIRED BY YOU”* staje się nową dewizą marki Citroën. Hasło będzie promowane na stoisku Citroëna podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.

Citroën nieustannie opracowuje i udostępnia klientom na szeroką skalę innowacyjne rozwiązania ułatwiające codzienne korzystanie z samochodu. Modele marki począwszy od Traction Avant po 2 CV, od Type H po Berlingo, od Méhari po E-MEHARI, od vanów Picasso po crossovery Aircross, ewoluują wraz ze zmianami w społeczeństwie. Citroën to marka popularna w szlachetnym znaczeniu tego słowa, dla której podstawową inspiracją jest człowiek i jego styl życia.

 

Marka pozycjonuje się w samym centrum oferty samochodowej na rynku i bardziej niż kiedykolwiek kładzie nacisk na swój charakter „people minded brand”. To podejście doskonale wyraża nowe hasło marki „INSPIRED BY YOU”*, które będzie obowiązywać na całym świecie.

 

Nowe hasło idealnie wpisuje się w kampanię reklamową marki „Citroën Inspired By You” zaprezentowaną na Salonie Samochodowym w Paryżu w 2016 roku. Kampania ta została wprowadzona również na rynkach zagranicznych, w tym w Ameryce Łacińskiej i Chinach, gdzie została wyemitowana w pierwszym półroczu 2017. Nowe hasło, które wyraża nową dynamikę marki „INSPIRED BY YOU” zastąpi poprzednie hasło „CRÉATIVE TECHNOLOGIE” z 2009 roku. Nowe hasło zostanie zaprezentowane podczas tegorocznego Salonu we Frankfurcie.

 

„INSPIRED BY YOU” to więcej niż hasło. To prawdziwe credo, które wyraża wyjątkowy charakter rozwiązań oferowanych klientom przez Citroëna na wielu poziomach:
• produktowym: wzorem Nowego C3 czy crossoverów C3 Aircross i C5 Aircross. Nowe modele, które wprowadzają w swoich segmentach prawdziwy powiew świeżości z korzyścią dla komfortu użytkowników.
• technologicznym: jak np.ConnectedCAM CitroënTM, osłony Airbumps® czy Progressive Hydraulic CushionsTM (zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi opracowane w ramach programu ‘Citroën Advanced Comfort’).
• usługowym: jak chociażby nowe usługi w zakresie mobilności Citroën Rent&Smile czy Citroën Earn&Drive, a także mobilne usługi MyCITROËN i Scan MyCITROËN.
• obsługi i relacji z klientem: warto tu wspomnieć o forum Citroën Advisor, gdzie klienci mogą wyrazić swoją opinię o produktach i usługach marki czy też nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży ‘La Maison Citroën’.
To tylko kilka przykładów zmian marki Citroën w duchu nowego hasła „INSPIRED BY YOU”, które jest prawdziwe dla całego „ekosystemu” marki.

 

* „INSPIRED BY YOU”: „inspirowany tobą”. Nowe hasło będzie obowiązywało w wersji angielskojęzycznej poza rynkami, na których angielski nie jest powszechnie używany (np. w Chinach), gdzie będzie tłumaczone na lokalne języki.

 

MOTOMI.PL
0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *