Audi, specjalnym filmem reklamowym, oddaje hołd misji księżycowej Apollo

In about 65 seconds it pays homage to the famous Inuit-themed quattro commercial from the 1990s and gives viewers a peek at the “Mission to the Moon” with the Audi lunar quattro. The moon rover is scheduled to begin its mission in 2019.

Dokładnie 7 grudnia 1972 r., NASA wystrzeliła na księżyc swój ostatni pojazd kosmiczny. Równo 45 lat później, Audi upamiętnia to wydarzenie pokazując światu specjalnie z tej okazji wyprodukowany film reklamowy, zatytułowany „Apollo 45”. 65-sekundowa produkcja oddaje hołd słynnej, utrzymanej w tematyce eskimoskiej reklamie quattro z lat ’90 XX w. i daje widzom szansę na przeżycie „Misji na Księżyc” wraz z Audi lunar quattro.
Wg. założeń konstruktorów, księżycowy łazik Audi lunar quattro ma rozpocząć swą misję w roku 2019.
Reklama osadzona jest w przyszłości, w roku 2030. Dwóch astronautów eksplorujących powierzchnię Księżyca trafia tam na różne ślady: odcisk stopy Neila Armstronga z roku 1969, ślad lądownika ze statku Apollo 17 z roku 1972 i w końcu na ślady opon Audi lunar quattro z 2019.
Film reklamowy „Apollo 45” dostępny jest na: www.audimedia.tv/en 

Fabuła filmu odnosi się wprost do reklamy Audi z lat ’90 XX w., w której Eskimos uczy swego syna jak rozpoznawać ślady różnych zwierząt na śniegu, trafiając w końcu na odciski opon Audi quattro. Cztery pierścienie stworzyły ten film na pamiątkę ostatniego załogowego lotu na księżyc Apollo 17 sprzed dokładnie 45 lat, podkreślając jednocześnie swą ważną rolę, rolę Audi lunar quattro, w misji księżycowej zaplanowanej na rok 2019. „Wysyłamy quattro na księżyc” – wyjaśnia Giovanni Perosino, szef komunikacji marketingowej w AUDI AG. „To doskonała okazja do zaprezentowania efektywności naszych rozwiązań technicznych w rozmaitych warunkach. To zainspirowało nas również do nakręcenia tego krótkiego filmu.”

Koncern z Ingolstadt jest właśnie w trakcie prac przygotowujących Audi lunar quattro do prawdziwej misji na księżyc. Audi prowadzi prace nad łazikiem już od roku 2015, wspólnie z zespołem PTScientists (Part-Time Scientists) pod wodzą Roberta Boehme, założyciela i prezesa tego technologicznego start-up’a. Audi wspiera berlińską firmę ekspercką wiedzą i doświadczeniem w zakresie napędu na cztery koła quattro, lekkiej konstrukcji, napędów elektrycznego i hybrydowego typu plug-in (e-tron) oraz optymalizacji stylistyki.

MOTOMI Magazyn
0 I like it
0 I don't like it

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *